اخبار تحلیلیاخبار قانون‌گذاری

۳ دلیل برای از دست ندادن فرصت سرمایه‌گذاری در متاکید (Metacade) با رشد ۲۷۵ درصدی

سرمایه‌گذاری در متاکید با پیش‌بینی ادامه رشد این توکن در بازه زمانی طولانی‌مدت

 

متاکید (MCADE) از زمان عرضه عمومی در آوریل امسال عملکرد خوبی از خود نشان داده است. در مجموع، داده‌های گردآوری‌شده توسط صرافی یونی سوآپ نشان می‌دهد که این توکن بیش از ۲۷۵ درصد نسبت به پایین‌ترین حد خود جهش کرده است و همین موضوع متاکید را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در دنیا تبدیل کرده است. در ادامه به بررسی ۳ دلیل برای سرمایه‌گذاری در متاکید (MCADE) می‌پردازیم و مروری داریم بر این موضوع که چرا قیمت متاکید احتمالاً در بازه زمانی کوتاه‌مدت به رشد خود ادامه خواهد داد.

خلاصه خبر

  • قیمت متاکید ۲۷۵ درصد نسبت به پایین‌ترین سطح خود جهش کرده است.
  • با سقوط بانک‌های آمریکا، این توکن از تغییر سیاست‌های صندوق ذخیره فدرال سود خواهد برد.
  • داده‌های تحلیل تکنیکال از این ارز دیجیتال حمایت می‌کند.

رویدادهای کلان اقتصادی به نفع ارزهای دیجیتال عمل می‌کنند

اولین دلیل اصلی سرمایه‌گذاری در متاکید این است که به نظر می‌رسد رویدادهای کلان اقتصادی به نفع ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌ها هستند. روز چهارشنبه، صندوق ذخیره فدرال (فدرال رزرو) تصمیم گرفت تا نرخ بهره را ۰/۲۵ درصد افزایش دهد و آن را به حدود ۵/۲۵ درصد برساند. 

تحلیلگران بر این باورند که را بروز نشانه‌هایی از کند شدن روند اقتصاد آمریکا، صندوق ذخیره فدرال اکنون به دوره افزایش نرخ بهره پایان داده است.

به عنوان مثال، داده‌های مربوط به تولید ناخالص داخلی که در هفته گذشته منتشر شده است، نشان داد که اقتصاد در بازار سرمایه A1 کند شده است. اطلاعات بیشتر نشان داد که بخش تولید در آوریل امسال به کاهش خود ادامه داد. با تداوم روند سرسختانه تورم، حجم بخش خرده‌فروشی نیز کاهش پیدا کرده است.

مهمتر از همه، بخش بانکی در ریسک‌پذیرترین حالت خود در سال‌های اخیر قرار دارد. همانطور که در اخبار قبلی هم به آن اشاره کردیم، روز دوشنبه، شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) بانک فرست ریپابلیک (First Republic) را توقیف کرد و آن را به جی پی مورگان (JP Morgan) فروخت. 

سایر بانک‌ها نیز در معرض خطر جدی هستند. به عنوان مثال، سهام پسیفیک وسترن (PacWest) در روز پنجشنبه بیش از ۵۰ درصد سقوط کرد، در حالی که Comerica و Western Alliance سقوط دو رقمی را تجربه کردند.

بنابراین، تصور ادامه روند افزایش نرخ‌های صندوق ذخیره فدرال در دوره‌ای که بانک‌ها در حال سقوط هستند، دشوار است. 

به این ترتیب، به دلیل نقش بیت کوین به عنوان یک پناهگاه، این احتمال وجود دارد که متاکید و سایر آلت کوین‌ها عملکرد خوبی از خود نشان بدهند. در واقع، بیت کوین و سایر توکن‌های اصلی امسال نسبت به سهام بهتر عمل کرده‌اند.

اخبار مهم متاکید (MCADE)

دلیل اصلی دیگر برای سرمایه‌گذاری در متاکید این است که برخی اخبار مهم وجود دارد که می‌تواند ارزش این توکن را بالاتر ببرد. 

در درجه اول، تعداد دارندگان متاکید (MCADE) است که در چند هفته گذشته تعداد آن همچنان رو به افزایش بوده است.

داده‌های گردآوری شده توسط Etherscan نشان می‌دهد که این تعداد به ۹۲۳۹ رسیده است که بسیار بیشتر از ماه گذشته است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که تعداد دارندگان این توکن در حال افزایش است و به زودی این عدد به ۱۰ هزار خواهد رسید. تعداد نقل و انتقالات متاکید (MCADE) نیز به بیش از ۲۷۲۸۹ افزایش یافته است.

در همین حال، طبق وایت پیپر متاکید، توسعه‌دهندگان در تلاش هستند تا این توکن را در صرافی‌های متمرکزتر فهرست کنند. پیش از این، متاکید در پلتفرم‌هایی مانند MEXC و BitMart فهرست شده است. صرافی‌های بالقوه دیگری که توسعه‌دهندگان قصد دارند این توکن را در آنها فهرست کنند، بایننس و OKX هستند. دلیل این امر این است که در بیشتر موارد، رمزارزها پس از یک لیست صرافی بزرگ، عملکرد بهتری دارند.

علاوه بر این، سازندگان در حال کار بر روی بازی Metacade هستند که انتظار می‌رود در چند ماه آینده عرضه شود. ما انتظار داریم که این بازی بازخورد خوبی داشته باشد، که در نهایت می‌تواند به این توکن در چند ماه آینده کمک کند. اگر بخواهیم به تاریخچه عملکرد رمزارزها در رابطه با رویدادهای بزرگ نگاه کنیم، ارزهای دیجیتال تمایل دارند تا قبل از یک رویداد بزرگ عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

تحلیل تکنیکال متاکید به نفع این رمزارز است

چارت چهارساعته جفت ارز MCADE/USDT
چارت چهارساعته جفت ارز MCADE/USDT – منبع: TradingView

دلیل اصلی دیگر برای سرمایه گذاری در متاکید این است که داده‌های تحلیل تکنیکال به نفع این رمزارز است. در چارت چهارساعته روند صعودی قیمت متاکید در طول چند هفته گذشته را مشاهده می‌کنیم. با افزایش قیمت، این توکن به بالای نقطه مقاومت مهم ۰/۰۳۴ دلار حرکت کرد که بالاترین نقطه در ۲۰ آوریل بود. اکنون متاکید این قیمت را در آنچه به عنوان الگوی شکست و تست مجدد شناخته می‌شود، دوباره تست کرده است.

متاکید توسط میانگین متحرک ۵۰ دوره‌ای پشتیبانی می شود. بنابراین، احتمال بازگشت توکن وجود دارد چرا که خریداران بالاترین قیمت تاریخ ۰/۰۴۴ دلار را هدف قرار داده‌اند. با شکستن قیمت بالاتر از این سطح، این ارز دیجیتال را در سطح بعدی، یعنی قیمت ۰/۰۵ دلار خواهید دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا