اخبار تحلیلی

جهش ۷۰ درصدی بیت کوین کش

جهش بیت کوین کش با فهرست شدن در صرافی EDX

 

بیت‌کوین کش (BCH) شاهد افزایش شدید قیمت بود و بسیاری از فعالان بازار نمی‌دانند پشت این رالی صعودی چه خبر است.

بیت‌کوین کش در هفته گذشته به تیتر خبرها تبدیل شد و یک رالی خیره‌کننده ۷۰ درصدی را تجربه کرد. اما این افزایش قیمت تصادفی نیست. یک دلیل اساسی پشت آن وجود دارد. این کوین روی موج فهرست شدن در صرافی رمزارز EDX، یک صرافی کریپتو با پشتوانه Citadel Securities، سوار شده که به نظر می‌رسد اعتماد کاربران را دوباره به این دارایی دیجیتال برانگیخته است.

در بالاترین روز معاملاتی خود در این هفته، BCH بیشترین حجم معاملاتی را که در یک سال به خود دیده بود، با رقم باورنکردنی 750 میلیون دلار مشاهده کرد. این حجم بالای فعالیت معاملاتی نشان دهنده علاقه و اعتماد مجدد به بیت کوین کش است.

بیت‌کوین کش (BCH) موفق شد در طول یک هفته ۷۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کند و در صرافی EDX بالا برود. دیروز شاهد بالاترین حجم معاملات بیت کوین کش در یک سال بودیم که بیش از ۷۵۰ میلیون دلار بود.

نشانگر Balance by Time Hold نگاه دقیق‌تری به پویایی پشت این افزایش قیمت به ما ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است، این افزایش حجم تا حد زیادی می‌تواند به تریدرهایی نسبت داده شود که کمتر از یک ماه بیت کوین کش را در پورتفوی خود نگه داشته‌اند. طی ۳۰ روز گذشته، دارایی آنها در کوتاه مدت ۳۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

این رشد در میان دارندگان جدید نشان‌دهنده تغییر در احساسات بازار به سمت بیت کوین کش پس از گنجاندن آن در بورس EDX است. این فهرست نوعی اعتبار برای بیت کوین کش محسوب می‌شود که نشان‌دهنده پذیرش آن توسط مؤسسات مالی معتبر و آمادگی آن برای سرمایه‌گذاران در مقیاس گسترده‌تر است.

این توسعه به دنبال روند مشابهی است که در لایت کوین (LTC)، یکی دیگر از رمزارزهای فهرست شده در صرافی EDX مشاهده شد. مانند بیت کوین کش، لایت کوین هم افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده که تاثیر تصمیمات فهرست EDX بر پویایی بازار این کوین‌ها است.

با این حال، بازارهای ارزهای دیجیتالی به بی‌ثبات بودن مشهورند و در حالی که تحولات مثبتی مانند فهرست صرافی EDX می‌تواند باعث افزایش قابل‌توجه قیمت شود، اما خطرات بالقوه‌ای را نیز به همراه دارد. 

مثل همیشه، درک جامع از پویایی بازار و استراتژی‌های مدیریت ریسک صحیح در چشم‌انداز همواره در حال تغییر سرمایهذگذاری در ارزهای دیجیتال ضروری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا