اخبار بلاک‌چیناخبار تکنولوژی

افزایش تقاضا برای بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) در ماه نوامبر

تقاضا برای بازی اکسی اینفینیتی در ۳۰ روز گذشته افزایش پیدا کرد.


داده‌های زنجیره‌ای افزایش فعالیت شبکه‌ای در بازی اکسی اینفینیتی را نشان می‌دهند و تقاضا برای Axie Infinity در ماه گذشته افزایش یافت.

بر اساس داده‌های DappRadar، بازی بلاکچین play-to-earn (P2E) اکسی اینفینیتی در ۳۰ روز گذشته شاهد افزایش شدید تقاضا بوده است. بر اساس گزارش‌های داده‌های زنجیره‌ای، تعداد کیف پول‌های فعالی که با اپلیکیشن غیرمتمرکز Axie Infinity (dApp) در تعامل هستند در ماه گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافتند. در زمان انتشار این خبر،  تعداد کیف پول‌های فعال که حداقل یک تراکنش را انجام داده‌اند، در مجموع به ۷۳۲۶۰ رسید.

در این میان، با افزایش تعداد کاربران، تعداد تراکنش‌های Axie Infinity نیز بیشتر شد. داده‌های زنجیره‌ای حاکی از آن است که تعداد کل تراکنش‌های انجام شده بین این کیف پول‌های فعال و قراردادهای هوشمند dApp به ۱.۴۱ میلیون رسیده است و در ۳۰ روز گذشته حدود ۱۹ درصد افزایش داشت. برخی معتقدند که مجموعه‌ای از تحولات اکوسیستمی در Axie Infinity باعث افزایش فعالیت در ۳۰ روز گذشته شده است.

در بحبوحه این خبرها، قابل توجه‌ترین همکاری بین Sky Mavis توسعه دهنده بازی اکسی اینفینیتی و شرکت بازی‌سازی کره‌ای Act Games است و با هدف ادغام تعدادی از بازی‌های ژاپنی Web2 در بلاک چین Ronin با یکدیگر همکاری می‌کند. این همکاری باعث هجوم کاربران جدید برای آزمایش بازی اکسی اینفینیتی می‌شود و از این رو فعالیت شبکه بازی افزایش پیدا می‌کند.

حفظ ارزش AXS

در زمان انتشار خبر،  توکن AXS با افزایش ۳۳ درصدی قیمت در ماه گذشته،. به ازای هر داده CoinMarketCap، با ۶.۱۹ دلار معامله شد. اگرچه قیمت در ماه نوامبر در محدوده ثابتی قرار داشت فعالان بازار همچنان به انباشت توکن AXS  ادامه دادند. طبق داده‌های AMBCrypto، شاخص‌های حرکت کلیدی توکن در نمودار روزانه بالاتر از خطوط مرکزی قرار دارد و این روند نشان می‌دهد که فشار خرید از توزیع توکن بیشتر است.

همچنین، در زمان انتشار خبر، شاخص قدرت نسبی AXS ۵۶.۴۵ بود در حالی که شاخص جریان پول (MFI) توکن AXS روی ۶۳.۴۸ قرار داشت. از طرفی با بازگشت ارزش ۰.۰۴ و قرارگیری در یک روند صعودی، اندیکاتور جریان پول Chaikin (CMF) ورود جریان ثابت نقدینگی به اوج قیمت بازار را نشان می‌دهد. 

البته ناگفته نماند که با توجه به افزایش فعالیت‌های سودآوری در این ماه، اندیکاتور جریان پول AXS کاهش کمی تجربه کرد. با این حال حفظ موقعیت CMF بالای خط صفر در منطقه مثبت نشان می‌دهد که گاوها تسلط خوبی روی بازار دارند.

روند قیمت AXS/USDT
روند قیمت جفت ارز AXS/USDT – منبع: TradingView

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا