اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

هوش مصنوعی کمک می‌کند که بیت کوین در سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار برسد

نظر ChatGPT در مورد همکاری هوش مصنوعی با بیت کوین


از آخرین نسخه ChatGPT یعنی GPT-4 در مورد آینده بیت کوین پرسیدیم و اینگونه پاسخ داد که در صورت هماهنگی و شرایط مناسب، قیمت بیت کوین می‌تواند در سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار برسد. 

این ربات چت هوش مصنوعی بر این باور است که تحولات نظارتی مثبت، افزایش پذیرش شرکت‌های نهادی و خرده فروشی‌ها و کاهش ارزش پول یا تورم می‌تواند به افزایش قیمت بیت کوین کمک کند. با این حال این صرفاً یک حدس و گمان است.

علاوه بر این ChatGPT معتقد است که تایید اسپات ETF بیت کوین می‌تواند تاثیر مثبتی روی قیمت داشته باشد زیرا دسترسی و نقدینگی بیشتری را برای ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند و فرصت خوبی است که سرمایه‌گذاران نهادی وارد بازار شوند.

ChatGPT گفت که هوش مصنوعی می‌تواند با تقویت تحلیل بازار، استراتژی‌های معاملاتی و فناوری بلاک چین به بیت کوین کمک کند که در سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار برسد. از طرفی الگوریتم‌های هوش مصنوعی این قدرت را دارند که مقادیر زیادی از داده‌های بازار و روندها را پردازش و شناسایی کنند و معاملات را در زمان‌های درست انجام دهند. 

همچنین، ربات‌های ترید هوش مصنوعی سریع‌تر از انسان عمل می‌کنند و واکنش بهتری در شرایط استرس‌زا دارند. با این حال ChatGPT هشدار می‌دهد که هوش مصنوعی با خطرات قابل توجهی از جمله هک و حملات سایبری دست و پنجه نرم می‌کند. برای مثال، در سال ۲۰۲۲ یک ربات ترید حدود یک میلیون دلار از طریق معاملات آربیتراژ به دست آورد، اما فریب خورد و طی یک تراکنش تمام پول حساب این ربات تخلیه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا