اخبار تحلیلی

تحلیل روند قیمت ۵ ارز دیجیتال بازنده

تحلیل روند قیمت ارزهای دیجیتال بازنده سی، اینجکتیو، بونک، هلیوم و آربیتروم

 

بازار کریپتو در تلاش برای بازگشت است چرا که مارکت کپ پس از افزایش ۲.۴ درصدی تنها در یک روز به ۲.۴۷ تریلیون دلار رسیده است. با وجود تلاش‌های فراوان، حجم معاملات همچنان پایین است و نسبت به دیروز تقریباً ۱۸ درصد کاهش یافته است.

ارزهای دیجیتال برتر مانند بیتکوین، اتریوم و سایر ارزها نیز افت قیمت را تجربه کرده‌اند. قیمت بیت کوین در حال حاضر ۶۴۶۱۶ دلار با ۴/۶ درصد زیان است، در حالی که اتریوم پس از ۷/۶ درصد ضرر به ۳۳۶۸/۱۱ دلار رسیده است. با نگاهی به افت فعلی کریپتو، بازار به وضوح سقوط کرده است. همچنین امتیاز شاخص ترس و طمع از طمع شدید به ۷۵ کاهش یافته است. 

بازندگان کریپتو در هفته‌ای که گذشت

در میان هزاران ارز دیجیتال موجود در بازار، تعدادی از آنها نتوانستند در برابر نوسانات بازار کریپتو دوام بیاورند و ارزش خود را از دست داده‌اند. برای سرمایه‌گذاران کریپتو چیز جدیدی نیست چرا که نوسانات مارکت بخشی از روند بازار کریپتو است. این هفته بیشترین بازنده‌ها سی، اینجکتیو پروتکل، بانک، هلیوم و آربیتروم هستند که در این گزارش تحلیلی آنها را بررسی می‌کنیم.

ارز دیجیتال سی (SEI) 

قیمت سی در حال حاضر پس از افت ۲۲ درصدی در عرض یک هفته، با قیمت ۰/۸۱۲۵ دلار معامله می‌شود. تاثیر این زیان در حجم معاملات نیز قابل مشاهده است. در حال حاضر پس از افت ۳۰ درصدی قیمت در یک روز، حجم معاملات ارز دیجیتال سی ۱۴۵,۴۲۱,۷۷۸ دلار است. این توکن در تلاش است تا بازگشتی داشته باشد و مارکت کپ خود را به ۲,۱۷۵,۰۶۴,۷۹۳ دلار برساند. این خبر ناامید کننده است چرا که تنها هفت روز پیش، Sei به طرز شگفت‌انگیزی افزایش یافت و قبل از سقوط، رکورد جدیدی را با ۱/۱۴ دلار ثبت کرد.

چارت قیمت یک روزه ارز دیجیتال سی (SEI)
چارت قیمت یک روزه ارز دیجیتال سی (SEI) – منبع: CoinMarketCap

ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ) 

ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل در این ماه افزایش مطمئنی داشت و افزایش قیمت ۷ درصدی را تحربه کرد. در حال حاضر پس از افت ۲۱/۴۸ درصدی با مارکت کپ ۳,۳۵۲,۴۱۳,۹۶۴ دلار با قیمت ۳۵/۸۹ دلار معامله می‌شود. بیشترین ضربه روی حجم معاملات بوده، چرا که پس از افت ۳۱ درصدی رقم آن به ۱۲۱,۸۵۰,۰۸۸ دلار رسیده است. علیرغم سقوط، INJ تنها ۳۲ درصد با رکورد بالاترین قیمت خود (ATH) فاصله دارد که ۹ روز پیش روی نرخ ۵۲/۷۵ دلار تعیین شد. 

چارت قیمت یک روزه ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ)
چارت قیمت یک روزه ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ) – منبع: CoinMarketCap

ارز دیجیتال بونک (BONK) 

ارز دیجیتال بونک پس از سقوط ۲۰ درصدی در یک هفته در تلاش است تا بهبود یابد، چرا که نسبت به دیروز حدود ۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. در حال حاضر پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی خود ۰/۰۰۰۰۴۷۰۴ دلار، ۰/۰۰۰۰۲۲۵ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده تفاوت ۵۲ درصدی است. ارز دیجیتال بونک قبلاً در لیست ترندها قرار داشت، اما با تغییر روند بازار، در لیست بازندگان ارزهای دیجیتال قرار گرفت. حجم معاملات آن همچنان در زیان است. که در حال حاضر ارزش بازار بونک با افت ۳۰ درصدی به ۱۴۲,۸۴۰,۶۹۱ دلار رسیده است. امروز ارزش بازار کمی افزایش یافته است، و پس از افزایش ۳ درصدی، در رتبه ۷۱ با ارزش ۱,۴۶۵,۹۲۰,۲۰۵ دلار قرار دارد. 

چارت قیمت یک روزه ارز دیجیتال بونک (BONK)
چارت قیمت یک روزه ارز دیجیتال بونک (BONK) – منبع: CoinMarketCap

ارز دیجیتال هلیوم (HNT) 

هلیوم پیش از این با روندی که طی کرده جامعه خود را تحت تأثیر قرار داده و به ارزش سالانه ۱۰/۴ دلار رسیده است. اما در حال حاضر روند نزولی ۱۸ درصدی را تجربه می‌کند؛ با قیمت روز ۶/۵۴ دلار و ارزش بازار ۱,۰۵۱,۷۱۶,۴۱۶ دلار. همچنین حجم معاملات پس از افت ۳۳ درصدی به ۹,۱۳۰,۴۲۷ دلار رسید. ارز دیجیتال هلیوم راه درازی در پیش دارد تا به نزدیک‌ترین محدوده ارزش خود برسد.

چارت قیمت یک روزه ارز دیجیتال هلیوم (HNT)
چارت قیمت یک روزه ارز دیجیتال هلیوم (HNT) – منبع: CoinMarketCap

ارز دیجیتال آربیتروم (ARB)

آربیتروم پس از کاهش ۱۳ درصدی ظرف یک هفته با قیمت ۱/۶۲ دلار معامله می‌شود. این اتفاق درست پس از کسب بالاترین قیمت تاریخی ۲/۴۰ دلار در تاریخ ۱۲ ژانویه توکن رخ داد. با افزایش ۱/۷۱ درصدی، ارز دیجیتال آربیتروم به ارزش بازار ۴,۲۹۰,۴۰۱,۸۳۳ دلار رسید. پس از این، حجم معاملات پس از ۳۰ درصد کاهش به ۴۴۴,۹۰۴,۸۴۴ دلار رسیده است. 

چارت قیمت یک روزه ارز دیجیتال آربیتروم (ARB)
چارت قیمت یک روزه ارز دیجیتال آربیتروم (ARB) – منبع: CoinMarketCap

اغلب ارزهای دیجیتالی که در این لیست آمده‌اند اخیراً رکورد قیمت خود زده‌اند و قبل از سقوط به‌خاطر روند نزولی، ارزش بالایی را ثبت کرده‌اند. باید دید بازار در هفته آینده چگونه حرکت می‌کند و بازنده‌های اصلی آن کدام رمزارزها خواهند بود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا