اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

قیمت بیتکوین قبل از پایان سال به ۷۰ هزار دلار می‌رسد

آیا قیمت بیتکوین در سال ۲۰۲۴ به ۷۰ هزار دلار می‌رسد؟

 

مارکوس تیلن از 10X Research پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیتکوین تا پایان سال به ۷۰ هزار دلار می‌رسد. او معتقد است که عوامل متعددی روی افزایش قیمت بیتکوین تاثیر می‌گذارند و این عوامل عبارتند از:

  • عوامل کلان اقتصادی
  • چرخه انتخابات ایالات متحده
  • علاقه فزاینده سرمایه‌گذاران مالی سنتی به ETFهای بیتکوین

امسال شاهد نوسانات زیادی در قیمت بیتکوین بودیم اما تاریخ نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال از نوسانات به نفع خود و برای ورود به کانال صعودی استفاده می‌کند. ممکن است پیش‌بینی تیلن چندان هم دور از ذهن نباشد، زیرا نرخ بهره فدرال رزرو و کاهش تورم اقتصادی پس‌زمینه پیچیده‌ای را برای صعود بالقوه بیت کوین ترسیم می‌کند.

اگر سری به تاریخ روند قیمت بیتکوین بزنیم، متوجه می‌شویم که چرخه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده اغلب با سال‌های هاوینگ بیتکوین تطابق دارد. در این تاریخ‌ها بیتکوین همیشه وارد کانال صعودی می‌شود. 

پیش‌بینی قیمت بیتکوین برای سال‌های بعد از ۲۰۲۴

آینده بیتکوین با پیش‌بینی قیمت ۸۸ هزار دلار در سال ۲۰۲۴ به شدت نامشخص است. از طرفی، رویداد هاوینگ بیتکوین در سال ۲۰۲۴ می‌تواند عرضه‌ در گردش این ارز دیجیتال را کاهش دهد و رکورد قیمتی جدیدی بزند. در این میان، افزایش علاقه سازمانی و پیشرفت‌های نظارتی مانند تأیید ETF بیتکوین تاثیر مستقیمی روی افزایش قیمت بیتکوین دارد. در مورد پیش‌بینی قیمت بیتکوین برای سال ۲۰۳۰، شاید در ابتدا قیمت ۳۶۶،۹۳۵ دلار برای قیمت بیتکوین کمی تخیلی به نظر برسد اما هیچ چیز از این پادشاه رمزارزها بعید نیست.

این نکته را فراموش نکنید که سرمایه‌گذاری در بیتکوین یا هر ارز دیجیتال دیگری برای افراد ضعیف یا کم‌جرات نیست. با این حال، نمی‌توان جذابیت بیتکوین را انکار کرد زیرا این ارز دیجیتال ترکیبی از فرصت، عدم اطمینان و ماجراجویی را به ارمغان می‌آورد. 

تحولات اقتصادی، سیاسی و فناوری، زمینه مناسبی برای خوش‌بینی در مورد قیمت بیتکوین را فراهم می‌کند. به یاد داشته باشید، در دنیای پویای ارز دیجیتال، تنها عامل ثابت، تغییر است. ما در رمز آگاه تمام اخبار مربوط به افزایش قیمت بیتکوین را پوشش می‌دهیم. سایت خبری رمزآگاه را چک کنید تا از فرصت‌های عالی برای سرمایه‌گذاری در بیتکوین بهره‌مند شوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا