اخبار بیت کوین

بیتکوین ۷۵۰ هزار دلاری تا سال ۲۰۲۶

پیش‌بینی صعودی آرتور هیز درباره قیمت بیتکوین برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۶

 

آرتور هیز (Arthur Hayes) می‌گوید که قیمت بیتکوین می‌تواند تا سال ۲۰۲۶ از ۷۵۰ هزار دلار فراتر برود!

آرتور هیز، کارشناس برجسته ارزهای دیجیتال، افزایش احتمالی ارزش بیتکوین را پیش‌بینی می‌کند که احتمالاً تا سال ۲۰۲۶ بین ۷۵۰ هزار تا ۱ میلیون دلار خواهد رسید.

آرتور هیز، مدیرعامل سابق بیت‌مکس، پیش‌بینی صعودی در مورد قیمت بالقوه بیت کوین داشته است.

دلایل کلیدی برای رسیدن به بیتکوین ۷۵۰ هزار دلاری

به گفته هیز، بیت کوین می تواند تا سال ۲۰۲۶ به ارزشی بین ۷۵۰هزار تا ۱ میلیون دلار برسد، رقمی که با اغلب پیش‌بینی‌های فعلی فاصله بسیاری دارد. آرتور هیز برای پیش‌بینی خود دلایل کلیدی ارائه داده است. مورد اول این است که او پیش‌بینی یک بحران مالی را دارد که می‌تواند منجر به کاهش نرخ‌ها به صفر شود. مورد بعدی سناریویی است که در آن نرخ‌ها افزایش می‌یابند، اما نه به سرعت نرخ مخارج دولت‌ها.

در چنین شرایطی، هیز پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ حدود ۷۰ هزار دلار ارزش داشته باشد که بخشی از آن ناشی از رویداد هاوینگ بیتکوین است.

او همچنین راه‌اندازی چندین صندوق قابل معامله توسط مدیران دارایی‌های بزرگ در ایالات متحده، اروپا و احتمالاً هنگ کنگ را پیش‌بینی می‌کند. 

هیز اینگونه توضیح می‌دهد: «در آن زمان است که بازار گاوی واقعی شروع می‌شود.» او نه تنها بیت‌کوین، بلکه سایر دارایی‌های مالی، از جمله شاخص‌های سهام مانند نزدک و S&P را نیز پیش‌بینی می‌کند که به رکوردهای جدیدی برسند. 

موضع چین در مورد ارزهای دیجیتال

با توجه به رویکرد چین، هیز به سرکوب ارزهای دیجیتال در این کشور پرداخت. برخلاف تصور رایج که چین ارزهای دیجیتال را به طور کامل ممنوع کرده است، هیز تصور دیگری دارد. چین در واقع تجارت کریپتو را با بیرون راندن صرافی‌ها چالش برانگیز کرده است، اما شهروندانش همچنان مالک بیت‌کوین هستند. هیز اینگونه استدلال می‌کند که نگرانی اصلی دولت چین حفظ ثبات اجتماعی است. این نگرانی با پتانسیل ایجاد اختلالات محلی به دلیل سفته‌بازی انبوه در دارایی‌های فرار مانند ارزهای دیجیتال تشدید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا