اخبار بیت کوین

مدیرعامل بلک راک: بیت کوین هرگز ارز رایج نمی‌شود

مدیرعامل بلک راک بر این باور است که بیت کوین هیچ وقت به پول تبدیل نمی‌شود تنها یک دارایی به حساب می‌آید.

 

لری فینک، مدیرعامل بلک راک، معتقد است که بیت کوین هرگز به پول تبدیل نمی‌شود و نسبت به کاربرد بیت کوین برای تراکنش‌های روزمره تردید دارد. 

وی معتقد است که باید بیت کوین را به عنوان یک طبقه دارایی در نظر بگیریم. مدیرعامل بلک، لری فینک، بر این باور است که بیت کوین باید به عنوان‌ جایگزین برای ذخیره ثروت باشد و نه رقیبی برای جایگزین ارزهای ملی.

لری فینک، مدیرعامل بلک راک در مورد بیت کوین چنین می‌گوید:

«من باور نمی‌کنم که بیت کوین یک ارز باشد و معتقدم که صرفاً یک دارایی است.»

مدیرعامل بلک راک معتقد است که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در آینده نزدیک با استفاده از فناوری بلاک چین به عنوان بهترین ارزها شناخته می‌شوند. بیش از ۱۰۰ کشور در حال بررسی توسعه ارزهای بانک مرکزی هستند و ۳۹ کشور طرح آزمایشی CBDC را راه اندازی کردند.

اولویت فینک قیمت نبوده است زیرا او تمام تلاش خود را می‌کند تا ابزاری ارائه کند که از طریق ETF بیت کوین ذخیره ثروت را راحت‌تر می‌کند. وی تصریح کرد که تایید ETF بیت کوین به مشروعیت بخشیدن به صنعت کریپتو کمک می‌کند زیرا این صنعت در ابتدا با شک و تردید زیادی روبرو بود.

مدیرعامل بلک راک گفت:

«من فکر می‌کنم حتی اگر قیمت بیت کوین بیشتر هم بشود، باز هم طلا گزینه بهتری برای سرمایه‌گذاری است. بگذارید واضح بگویم. اگر فکر می‌کنید بیت کوین طلای دیجیتال است، بدون شک یک وجه شباهت بین طلا و بیت کوین وجود خواهد داشت.»

مهم: کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده برنامه ETF بیت کوین بلک راک و ۱۰ برنامه دیگر را برای راه‌اندازی در این کشور تایید کرد. از زمان تایید ETF بیت کوین، بلک راک رکورد  ۵۷۶ را دارد و تنها یک مورد از برنامه‌های آن رد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا