اخبار بیت کوین

ETF بیتکوین بلک راک و فیدلیتی از گری اسکیل پیشی گرفتند

ارزش کلی ETF صندوق گری اسکیل چهار برابر بیشتر از ETFهای بلک راک و فیدلیتی است.

 

گزارش تحقیقاتی JPMorgan نشان می‌دهد که ETFهای اسپات بیتکوین بلک راک و فیدلیتی نسبت به گری اسکیل مزیت برتری از نظر معیارهای نقدینگی دارند.

صندوق GBTC گری اسکیل کاهش قابل توجهی در میزان برداشت‌ها داشت، اما اگر این شرکت کارمزدها را کاهش ندهد، احتمالاً در مقابل ETFهای تازه راه‌اندازی شده بلک راک و فیدلیتی تن به باخت می‌دهد.

گری اسکیل بیشترین کارمزد را در میان صادرکنندگان اسپات ETF بیتکوین دریافت می‌کند. البته کارمزد مدیریت ۲ درصدی خود را به ۱/۵ کاهش داد، اما این کارمزد گرا‌ن‌تر از پیشنهادات رقباست.

ETFهای بلک راک و فیدلیتی از نظر نقدینگی برتری قابل توجهی نسبت به GBTC گری اسکیل دارند. نسبت Hui-Heubel، معیار تعیین وسعت بازار، نشان می‌دهد که ارزش کلی ETF صندوق گری اسکیل چهار برابر بیشتر از ETFهای بلک راک و فیدلیتی است.

از طرفی، یک معیار دیگر با بررسی ارزش خالص دارایی (NAV) نشان می‌دهد که اسپات ETF بیتکوین بلک راک و فیدلیتی نقدینگی خود را افزایش داده‌اند، در حالی که ETF گری اسکیل هنوز بالاست و معیار نشان‌دهنده نقدینگی کمتر گری اسکیل است.

متا: گزارش تحقیقاتی JPMorgan نشان می‌دهد که ETFهای اسپات بیتکوین بلک راک و فیدلیتی نسبت به گری اسکیل مزیت برتری از نظر معیارهای نقدینگی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا