اخبار بیت کوین

تکامل بازار ارزهای دیجیتال: هجوم سرمایه‌گذاران جدید

تایید ETF بیتکوین و جرقه انقلاب مالی

 

بنیانگذار چین لینک، سرگئی نظروف، اخیراً عقیده خود را در مصاحبه‌ای به اشتراک گذاشت و بر ماهیت بی‌سابقه چرخه فعلی بازار ارزهای دیجیتال تأکید کرد. نظروف معتقد است که ورود انواع سرمایه‌گذاران جدید به بازار می‌تواند پذیرش توکن‌سازی دارایی در دنیای واقعی را تسریع کند و از انتظارات صنعت پیشی بگیرد. 

این تغییر فراتر از مشتریان خرده‌فروش معمولی است و شرکت‌کنندگان جدید از بخش‌های مختلف سیستم مالی جهانی هستند.

تایید ETF بیتکوین و جرقه انقلاب مالی 

نظروف در مورد تأثیر محصولات اخیراً تأیید شده صندوق قابل معامله در بورس بیتکوین (ETF) بحث می‌کند و آن را صرفاً گام اولیه در تسهیل دسترسی آسان‌تر به وجوه برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال می‌داند. ETF بیتکوین به عنوان یک پیشنهاد اساسی عمل می‌کند و راه‌های سرمایه‌گذاری و پرداخت اولیه را برای سیستم مالی جهانی را هموار می‌سازد تا به راحتی با بیتکوین تعامل داشته باشند. 

نظروف معتقد است که تایید ETF بیتکوین توکن‌سازی دارایی‌های دیجیتال را بیشتر می‌کند و بانک‌ها برای برای رقابت با ETF بیتکوین و بهره‌برداری از سرمایه‌های جدید توکن‌سازی را شروع می‌کنند.

افزایش سرمایه در کریپتو و پدیده میمکوین

از زمان تصویب ETF های بیتکوین در ۱۰ ژانویه، افزایش قابل توجهی در سرمایه‌های وارد شده به بخش کریپتو وجود داشته است. طی هفت روز گذشته، ورودی خیره کننده ۵۹۸ میلیون دلاری از محصولات سرمایه‌گذاری بیتکوین نهادی بوده است. 

علاوه بر این، Pav Hundal، تحلیلگر ارشد، به قدرت قیمت میمکوین ها اشاره می‌کند و آن را به حمایت قوی جامعه نسبت می‌دهد. از طرفی، آپدیت بعدی در شبکه اصلی شیبا اینو، که شامل سوزاندن توکن‌ها در تراکنش‌ها می‌شود، علاقه سرمایه‌گذاران را روز به روز بیشتر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا