اخبار دیفای

شبکه آزمایشی Coral Finance برای پروتکل مالی جدید راه‌اندازی می‌شود

Coral Finance شبکه آزمایشی (تست نت) را برای پروتکل مالی جدید راه‌اندازی کرد.

 

پروتکل مالی جدید غیرمتمرکز Coral Finance از راه‌اندازی رسمی شبکه آزمایشی خود خبر داد. Coral Finance بستر پروتکل خود را به یک راه‌حل منحصر به فرد در فضای یونی سوآپ متصل کرده است. این شرکت یک راه‌حل ایده‌آل جدید در دنیای استیکینگ ارائه می‌دهد. Coral Finance تجربه جدید Trading Premium یا «معاملات پریمیوم» را معرفی می‌کند.

معرفی اولین پلتفرم سهامداری مشتقات Omni-Chain 

Coral Finance به‌عنوان اولین پلتفرم استیکینگ Omni-Chain و First Omni-Asset، قصد دارد تجربیات خود را در بخش استیکینگ که ریشه در اعتماد و اطمینان غیرتورمی دارد برای ذینفعان خود فراهم کند. مسیر Coral Finance تا راه‌اندازی شبکه آزمایشی خود به دلیل حمایت و فداکاری مستمر جامعه آن قابل میسر شده است. این شرکت زمان خود را به ارائه فناوری پیشگامانه برای حامیان خود در قلمروهای ناشناخته اختصاص داده است.

معاملات پرمیوم یک سبک منحصر به فرد از استیکینگ ارائه می‌دهد که مشکلات موجود مرتبط با تغییرات قیمت توکن پس از راه‌اندازی و واکنش انباشت نقدینگی را کاهش می‌دهد. هنگامی که یک کوین/توکن راه‌اندازی می‌شود، قیمت‌ها ممکن است نوسان داشته باشد و بعداً پول سرمایه‌گذاری شده در توکن‌ها کاهش یابد. معاملات پریمیوم تلاش می‌کند تا این مشکل را بر اساس مکانیزم مدیریت نقدینگی ارائه شده حل کند.

معاملات پریمیوم قابلیت‌های تجمیع و انتقال نقدینگی فردی را تقویت می‌کند و توانایی استفاده واقعی از دارایی‌ها را در چ بازار صعودی بهبود می‌بخشد.

معاملات پریمیوم پتانسیل نقدینگی را در سراسر شبکه‌ها فراهم می‌کند

با فراهم کردن امکان استفاده از نقدینگی جدید، معاملات پریمیوم به پروژه‌ها اجازه می‌دهد تا توکن‌های خود را در بسیاری از شبکه‌ها و اکوسیستم‌ها به طور بهینه مدیریت کنند. Coral Finance یک API ارائه می‌دهد که امکان پیاده‌سازی Premium Pools را فراهم می‌کند و امکان ادغام با توکن‌های آزمایشی (faucets) و سایر پلتفرم‌ها یا پروتکل‌ها را فراتر از محدوده راه‌حل‌های اتریوم محور نشان می‌دهد.

علاوه بر این، Coral Finance به همه چیز برای تجربه آزمایشی کاربران فکر کرده و یک راهنمای اختصاصی برای تست معاملات پریمیوم در شبکه آزمایشی ایجاد کرده است. در حالی که همچنان در مرحله سازگاری با گوشی‌های تلفن همراه هستیم، کاربران در کامپیوترهای شخصی تجربه بهتری دارند.

در انتها، Coral Finance به توسعه و گسترش خود ادامه خواهد داد، اما قول این پروژه برای ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر استیکینگ تغییر نمی‌کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا