اخبار NFTاخبار وب 3

Maison Margiela طرفداران خود را به بازی بلاک چین بینگو دعوت می‌کند

تجربه گیمیفیکیشن Web3 در مزون Margiela با بازی بلاکچین بینگو

 

خانه مد پاریس، Maison Margiela، یک تجربه گیمیفیکیشن Web3 را بر اساس بازی بینگو معروف خود راه‌اندازی کرد. به نظر نمی‌رسد که این پروژه نام رسمی داشته باشد (البته نام Numbers بر اساس گفته OpenSea فهرست شده است). 

شما می‌توانید ۲۴ رقم مرتبط با رمز را از شماره ۰ تا ۲۳ دریافت کنید. در طول چند هفته شرکت‌کنندگان در بازی چند نفره با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا همه این اعداد را با هم‌ ضرب کنند و به مرحله بعدی بروند. به گفته این برند، فعال‌سازی این بازی بلاکچین «جامعه Web3 مزون Margiela را پایه‌ریزی می‌کند.»

رنج‌های کمیاب از ۱۵ هزار صفر تا ۷۴۲ عدد ۲۳ متغیر است. در واقع هرچه این عدد بیشتر باشد آن توکن نادرتر است. اعداد فعال به شکل دایره نمایش داده می‌شوند و اعداد کاملاً ضرب شده با رنگ سیاه مشخص می‌شوند. بازی زمانی به پایان می‌رسد که تمام ۲۴ شماره توسط ۱۰۰ کاربر اول یا «بنا به صلاح دید خود مزون» ضرب شوند.

تمام توکن‌های ERC-1155 که در شبکه پالیگان ضرب شده‌اند غیر قابل انتقال هستند و هر کیف پول فقط می‌تواند یکی از هر شماره را ضرب کند.

ضرب کردن رایگان است، هیچ کارمزدی ندارد و به ازای هر تراکنش به همان میزان گس به کاربر داده می‌شود. تمامی قوانین بالا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بازیکنان شانس مساوی برای موفقیت پشت کار و تفکر استراتژیک دارند. 

معنی ضرب بازی‌سازی شده Margiela به خودی خود یک استراتژی است. در حالی که بازار NFT و چالش‌هایش اخیراً افت داشته، این بازی همچنان به رشد تصاعدی خود ادامه می‌دهد. طبق گزارش IPSOS، ارزش فعلی این بازی ۳۸۵ میلیارد دلار است و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۷ به بیش از ۵۲۲ میلیارد دلار برسد.

تگ لباس هر قطعه فیزیکی Maison Margiela دارای اعداد صفر تا ۲۳ است که یکی از آن‌ها شکل دایره‌ای دارد. هر عدد نشان‌دهنده یکی از ۲۳ مجموعه مختلف است که رقم دایره شده مربوط به مجموعه‌ای است که سوال به آن تعلق دارد.

Margiela توسط OTB Group (عضو موسس کنسرسیوم Aura در کنار LVMH, Prada Group, Mercedes-Benz و بخشی از گروه Richemont، در سال ۲۰۲۲ خریداری شد.

Margiela در اوایل سال جاری گواهی اصالت و قابلیت ردیابی زنجیره را معرفی کرد که از طریق تکنولوژی NFC قابل دسترسی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا