اخبار بلاک‌چین

همکاری مپ پروتکل (MAP Protocol) و انویدیا (NVIDIA)

مپ پروتکل و انویدیا برای تقویت تعامل بلاکچین با هوش مصنوعی همکاری خود را آغاز می‌کنند.

 

مپ پروتکل (MAP Protocol) رسما ورود خود را به برنامه توسعه‌دهندگان انویدیا اعلام کرد. این همکاری استراتژیک قرار است به همکاری بیت کوین و بلاکچین در جهت استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی قدرتمند NVIDIA منجر شود.

به عنوان یک عامل مهم در اکوسیستم بیت کوین، ابتکار پروتکل MAP برای ادغام هوش مصنوعی برای پیشبرد تحقیقات و پیاده‌سازی قابلیت همکاری، گامی اساسی رو به جلو است. همکاری با پروتکل NEAR، پیشرو در نوآوری بلاک چین هوش مصنوعی، بیشتر بر روند این حرکت به سمت تقویت تعامل یکپارچه بین اکوسیستم بیت‌کوین L2 و دیگر پلتفرم‌های بلاک چین تاکید می‌کند.

استفاده مپ پروتکل و انویدیا از هوش مصنوعی برای نوآوری بلاکچین

مشارکت بین پروتکل MAP و NVIDIA از طریق برنامه توسعه‌دهنده، تصویر واضحی از پتانسیل تحول‌آفرین ترکیب بلاکچین با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی است. پروتکل MAP با بهره‌برداری از مجموعه گسترده ابزارها و منابع هوش مصنوعی NVIDIA، آماده است تا راه‌حل‌های قابلیت همکاری پیچیده‌ای را که قبلاً از دسترس خارج بودند توسعه دهد.

این ادغام صرفا یک همکاری فنی نیست، بلکه یک گام رویایی به سوی باز کردن بعد جدیدی از قابلیت‌های بلاکچین است، که در آن تراکنش‌ها و تعاملات در سیستم‌های مختلف بلاک چین می‌توانند به طور یکپارچه و کارآمد انجام شوند. استفاده از هوش مصنوعی در این زمینه نه تنها دقت و عملکرد راه‌حل‌های مرتبط با یکدگیر را افزایش می‌دهد، بلکه شکل‌های جدیدی از نوآوری بلاکچین را به ارمغان می‌آورد که سازگارتر، ایمن‌تر و مقیاس‌پذیرتر هستند.

همکاری با پروتکل NEAR، با حمایت مالی رسمی، نقطه عطف مهمی برای مپ پروتکل در مسیر دستیابی به قابلیت همکاری در حوزه بلاکچین است. اعلامیه بعدی در کنفرانس هوش مصنوعی انویدیا در مورد تعهد پروتکل NEAR در فرآیند تبدیل شدن به یک پلتفرم بلاکچین مبتنی بر هوش مصنوعی، اهمیت این مشارکت را بیش از پیش تقویت می‌کند. در کنفرانس NEARCON 2023، به‌عنوان بخش آغازین ماموریت پروتکل NEAR برای غنی‌سازی مدل‌های هوش مصنوعی از طریق مشارکت کامیونیتی، بر ارتباط بین بلاکچین و هوش مصنوعی تأکید شد.

پیشرفت قابلیت همکاری در فناوری میان زنجیره‌ای (cross-chain)

تصمیم مپ پروتکل مبنی بر پیوستن به برنامه توسعه‌دهنده انویدیا و همسو کردن اهداف آن با رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی پروتکل NEAR نشان‌دهنده یک حرکت استراتژیک به سمت تسریع توسعه قابلیت همکاری متقابل است. با دریافت کمک مالی رسمی از سوی پروتکل NEAR، پروتکل MAP قرار است در قابلیت همکاری بین بلاکچین NEAR مبتنی بر هوش مصنوعی و سایر زنجیره‌ها پیشرو باشد. در نتیجه ویزگی سیال بودن و عملکرد تراکنش‌های دارایی دیجیتال در اکوسیستم‌های متنوع بلاک چین را افزایش می‌دهد.

این تلاش نه تنها تعهد مپ پروتکل را به نوآوری نشان می‌دهد، بلکه نقش حیاتی مشارکت و همکاری را در پیشبرد مرزهای آنچه فناوری بلاک چین می‌تواند به دست آورد، برجسته می‌کند. ادغام هوش مصنوعی در حوزه بلاک چین از طریق ابتکارات این‌چنینی، می‌تواند انقلابی در کارایی، امنیت و قابلیت استفاده سیستم‌های بلاکچین ایجاد کند و آنها را برای کاربران در سراسر جهان سازگارتر و در دسترس‌تر کند.

ادغام استراتژیک مپ پروتکل در برنامه توسعه‌دهنده انویدیا، هم‌زمان با همکاری پروتکل NEAR، جهشی قابل توجه در تلاش برای افزایش قابلیت همکاری بلاکچین را نشان می‌دهد. هدف این مشارکت‌ها با بهره‌گیری از قدرت هوش مصنوعی، فراهم کردن فرصت‌های جدید برای تعامل یکپارچه و کارآمد در میان سیستم‌های مختلف بلاکچین است. هم‌زمان با حرکت ما به سوی آینده‌ای که در نتیجه ادغام فناوری بلاکچین با هوش مصنوعی برای ایجاد پلتفرم‌های دیجیتالی پیچیده‌تر و کاربرپسندتر شمل می‌گیرد، ابتکارات تحت رهبری مپ پروتکل جهش‌های عظیمی به سمت تحقق پتانسیل کامل فناوری بلاک‌چین محسوب می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا