اخبار بیت کوین

استراتژی رابرت کیوساکی برای بیتکوین به ۲۰۰ دلاری

رابرت کیوساکی سقوط قیمت بیتکوین تا ۲۰۰ دلار را یک فرصت سرمایه‌گذاری ناب برای سرمایه‌گذاران زیرک می‌داند.

 

تاجر میلیونر آمریکایی رابرت کیوساکی، در بیانیه اخیر، استراتژی مالی خود را در صورت سقوط قابل توجه بازار به اشتراک گذاشت. کیوساکی اظهارات خود را در پاسخ به پیش‌بینی‌های هری دنت، تحلیل‌گر بازارهای مالی، بیان کرد. هری دنت پیش‌بینی کرده بود که «فروپاشی همه چیز نزدیک است».

پیش‌بینی دنت تصویری تلخی را برای «نسل بیبی بومر» ترسیم می‌کند و کاهش قابل‌توجهی در ارزش و قیمت املاک و مسکن را پیش‌بینی می‌کند. او همچنین پیشنهاد داد که ارز دیجیتال S&P می‌تواند تا ۸۰ درصد سقوط کند. علاوه بر این، هری دنت پیش‌بینی می‌کند که قسمت بزرگترین ارز دیجیتال، بیتکوین، به ۲۰۰ دلار کاهش یابد.

با این حال، رابرت کیوساکی تحت تأثیر این پیش‌بینی‌ها قرار نگرفت. کیوساکی در بیانیه خود عنوان می‌کند که قصد دارد در صورت تحقق پیش‌بینی‌های هری دنت، سرمایه‌گذاری‌های خود را در زمینه املاک، طلا و نقره افزایش دهد. اگر بیتکوین به ۲۰۰ دلار کاهش یابد، کیوساکی قصد دارد تا حد امکان بیتکوین بخرد. کیوساکی گفت که اگر بیت کوین به ۲۰۰ دلار کاهش یابد تا حد امکان بیتکوین خریداری می‌کند.

کیوساکی ادعا می‌کند که کسانی که برای چنین سقوط قیمتی آماده هستند می‌توانند به میلیونرهای آینده تبدیل شوند. رابرت کیوساکی امیدوار است که این اتفاق بیفتد زیرا فرصت سرمایه‌گذاری قابل توجهی به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد

کیوساکی که سال‌ها دیدگاه خود را در مورد بیت کوین بیان کرده است، از بیتکوین به عنوان «پول مردمی» یاد می کند و دلار را «پول جعلی» می‌داند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا