اخبار بیت کویناخبار قانون‌گذاری

آیا برنامه‌های ETF اسپات بیتکوین تایید SEC را دریافت خواهند کرد؟

بررسی اثرات بالقوه ETF اسپات بیتکوین بر بازار ارزهای دیجیتال

 

اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، در مصاحبه اخیر با یوتیوب وضعیت فعلی برنامه‌های ETF اسپات بیت‌کوین و تأثیر بالقوه آن بر بازارها را در صورت تأیید ETF مورد بحث قرار داد. بالچوناس پیشنهاد کرد که اگر برنامه بلک راک برای ETF اسپات بیتکوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تایید شود، جریان سرمایه بالقوه ۱۵۰ میلیارد دلاری می‌تواند در چند سال آینده وارد بازار ارزهای دیجیتال شود.

آیا برنامه‌های ETF اسپات بیتکوین تایید SEC را دریافت خواهند کرد؟

درخواست بلک راک برای صندوق قابل معامله اسپات بیتکوین تاثیر قابل توجهی بر بازار داشته است. قبل از برنامه بلک راک، انتظار زیادی وجود نداشت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در آینده نزدیک به درخواست‌های مربوط به ETF اسپات بیتکوین چراغ سبز نشان دهد.

با این حال، برنامه بلک راک انتظارات را در بازارها تغییر داده است. پیروزی گری اسکیل در پرونده SEC این باور را تقویت کرده است که این کمیسیون می‌تواند برنامه صندوق قابل معامله اسپات بیتکوین را تأیید کند.

اریک بالچوناس و جیمز سیفارت، تحلیلگران بلومبرگ اخیراً پیش‌بینی‌های خود را در مورد تأیید این برنامه‌ها توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به روز کرده‌اند و پیش‌بینی قبلی خود را از ۲۵ درصد احتمال به ۷۵ درصد افزایش داده‌اند. علاوه بر این، اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ نیز تاثیر بالقوه تایید احتمالی ETF را بر بازارها ارزیابی کرد.

اثرات بالقوه تایید ETF بر بازارها

تحولات اخیر این انتظارات را تقویت می‌کند که برنامه‌های این صندوق می‌تواند توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تایید شود و بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که تایید ETF می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بازارها داشته باشد. تحلیلگران احتمال افزایش تقاضای سازمانی پس از تایید ETF و شروع یک روند صعودی جدید در بازار ارزهای دیجیتال را برجسته کرده‌اند.

اریک بالچوناس در مصاحبه اخیر خود در یوتیوب که وضعیت فعلی برنامه‌های ETF را تحلیل می‌کرد، پیشنهاد کرد که اگر ETF اسپات بیت‌کوین بلک راک تأیید شود، جریان سرمایه بالقوه بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار می‌تواند در چند سال آینده وارد بازار ارزهای دیجیتال شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا