اخبار بلاک‌چین

تحول در دنیای بازی؛ بازی آنلاین Crypto: The Game

بازی آنلاین Crypto: The Game با قابلیت پرداخت رمزارز است راه‌اندازی شد

 

بازی آنلاین Crypto: The Game، نسخه‌ای از سری تلویزیونی “Survivor” با قابلیت پرداخت رمزارز است که اولین اجرای ۱۰ روزه خود را در توییتر راه‌اندازی کرد. دیلان آلبروسکاتو، رئیس سابق بازی موبایل HQ Trivia، توضیح می‌دهد که هدف این بازی آگاه‌سازی مردم نسبت به یک واقعیت بزرگ است؛ آنها می‌توانند به روش مدرن و با کمک کریپتو در بازی‌های سنتی آنلاین شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان برای بازی ۰/۱ اتریوم (حدود ۲۳۰ دلار) پرداخت می‌کنند و هر شرکت‌کننده به عضویت یک قبیله درمی‌آید تا هر روز با چالش‌های سخت روبرو شوند. برنده چالش‌های روزانه در امان است، در حالی که سایر قبایل باید برای حذف بازیکنان رای‌گیری برگزار کنند. 

۴۱۰ بازیکن تا روز چهارشنبه ثبت‌نام کرده بودند که منجر به جکپات ۴۱ اتریوم (بیش از ۹۴۰۰۰ دلار) شد. تا زمانی که این بازی طرفدار داشته باشد، یک فصل ۱۰ روزه جدید نیز ساخته می‌شود. 

چالش روز جمعه این بود که کدام قبیله می‌تواند بالاترین امتیاز را در بخش Pac-Man کسب کند.

چالش روز پنج‌شنبه پیداکردن یک کد مخفی پنهان در کتاب کریس دیکسون “Read Write Own” بود. 

نکته: یک کتابفروشی داخل بازی وجود دارد و به بازیکنانی که نزدیک آن نیستند، می‌توانند تماس بگیرند و در مورد کد بپرسند.

انقلابی در گیم پلی با بلاک چین

Crypto: The Game یک بازی نوآورانه است که از یک سیستم مبتنی بر رمزارز استفاده می‌کند تا بازیکنان را سرپا نگه دارد. بازیکنان به صورت تصادفی از میان گروهی از قبیله‌ها انتخاب می‌شوند و پس از هر چالش، رای‌گیری برگزار می‌شود. 

مکانیسم این بازی آنلاین شامل حذف افراد ضعیف در طول بازی است که برنده توسط بازیکنان باقی‌مانده انتخاب می‌شود. سازندگان تعداد دقیق بازیکنانی را که در هر شب حذف می‌شوند، مخفی نگه می‌دارند تا بازیکنان دیگر جا نزنند. به علاوه، مکانیسم بازی از دروغگویی، تقلب و اغفال جلوگیری می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا