اخبار بیت کوین

آیا به بیت کوین ۱ میلیون دلاری نزدیک شده‌ایم؟

گرگ وال استریت می‌گوید که نمی‌خواهد در دنیایی زندگی کند که بیت کوین در آن یک میلیون دلار قیمت دارد.

 

اسکات ملکر که بیشتر با عنوان گرگ وال استریت شناخته می‌شود یک چهره برجسته در فضای ارزهای دیجیتال است. با بیش از ۹۰۵ هزار فالوور در توییتر، بینش و تجزیه و تحلیل او تأثیر قابل توجهی بر جامعه کریپتو دارد. با این حال، ملکر به محتوایی که به اشتراک می‌گذارد توجه بالایی دارد و تاثیر بالقوه توییت‌هایش در بازار را درک می‌کند. او در مصاحبه اخیری که با کوین تلگراف داشته، سفر خود به دنیای ارزهای دیجیتالی و دیدگاه های خود را در مورد بازار به اشتراک گذاشته است.

سفر ملکر به دنیای کریپتو با علاقه او به تریدینگ آغاز شد. او برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ تریدینگ را در صرافی رمزارز جمینی آغاز کرد و بیت کوین را برای ارسال به صرافی دیگر به نام Bittrex برای خرید اتریوم و ریپل خریداری کرد. در آن زمان اتریوم زیر ۲۰ دلار معامله می‌شد. ملکر انگیزه اصلی خود را کسب درآمد برای حمایت از خانواده‌اش عنوان کرد، بدون توجه به فناوری زیربنایی یا پتانسیل بیت کوین.

شهرت او در توییتر زمانی آغاز شد که شروع کرد به اشتراک‌گذاری معاملات موفق و تحلیل‌های بازار. در ابتدا، محتوای او در سطح اول نمودارها و معاملات بود. با این حال، ملکر به زودی متوجه بی‌ثباتی چنین محتوایی شد و به سمت یک رویکرد جامع‌تر با تمرکز بر اخبار و آموزش صنعت کریپتو رفت. او متوجه ارتباط مستقیمی بین رشد فالوورهای خود و عملکرد بازار کریپتو شد، با هجوم فالوورها در بازارهای صعودی.

در سال ۲۰۲۱، ملکر از سوی یک محقق گمنام، ZachXBT، به پامپ و دامپ کردن کوین‌هایی با ارزش بازار پایین متهم شد. ملکر قویاً این ادعاها را رد کرد و تصمیم گرفت از توئیت در مورد پروژه‌های کوچک بازار خودداری کند و در عوض بر محتوای آموزشی تمرکز کند.

وقتی نوبت به پیش‌بینی قیمت می‌رسد، ملکر محتاط است. او معتقد است که هیچ چیز به اندازه یک پیش‌بینی قیمت، انسان را احمق‌تر نمی‌کند. با این حال، او نسبت به رسیدن بیت کوین به شش رقم در روند صعودی بعدی خوشبین است و محدوده‌ای بین ۱۰۰ هزار تا ۲۵۰ هزار دلار را پیش‌بینی می‌کند. او همچنین پیش‌بینی می‌کند که قبل از اینکه بیت‌کوین به نیم میلیون دلار برسد، بازار کاهش چشمگیری پیدا کند.

ملکر نمی‌خواهد بیت‌کوین خیلی سریع به یک میلیون دلار برسد، زیرا معتقد است که اگر بیت‌کوین به چنین ارزشی برسد، نشان‌دهنده شکست فاجعه‌بار سایر سیستم‌های مالی است خواهد بود.

«هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد، وضعیت بدتر است… زیرا اگر بیت کوین به یک میلیون دلار برسد، بدان معناست که همه چیز دیگر منفجر شده است، از جمله دلار آمریکا، و ما در آینده دیستوپیایی مدمکس زندگی می‌کنیم، به این معنی که همه تغییر کرده است. دوست دارم بیت کوین را در ۲۰ سال آینده، با چرخه‌های معقول، با قیمت یک میلیون دلار ببینم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا