اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلیاخبار دیفای

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال آوه (AAVE) برای سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۳

تحلیل تکنیکال AAVE: آیا ارز دیجیتال آوه سرمایه‌گذاری مناسبی است؟

 

تحلیل قیمت ارز دیجیتال آوه یک روند نزولی را نشان می‌دهد. قیمت امروز ارز دیجیتال آوه ۸۸/۵۰ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۸۶,۴۰۴,۸۳۸ دلار است. در این خبر پیش‌بینی قیمت آوه (AAVE) را در سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۳ ارائه می‌دهیم.

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال آوه (AAVE) برای سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۳

  • پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال آوه (AAVE) برای سال ۲۰۲۴: ۱۶۸/۰۲ دلار
  • پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال آوه (AAVE) برای سال ۲۰۲۷: ۵۴۳/۶۳ دلار
  • پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال آوه (AAVE) برای سال ۲۰۳۰: ۱۶۳۸/۲۹ دلار
  • پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال آوه (AAVE) برای سال ۲۰۳۳: ۵۲۳۰/۹۳ دلار

ارزش ارز دیجیتال آوه (AAVE) امروز چقدر است؟

قیمت امروز ارز دیجیتال آوه ۸۸/۵۰ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۸۶,۴۰۴,۸۳۸ دلار است. آوه در ۲۴ ساعت گذشته ۰/۹۹٪ کاهش یافته است. در سایت کوین مارکت کپ این ارز دیجیتال رتبه ۵۳ را دارد و ارزش بازار واقعی آن ۱,۳۰۴,۸۱۴,۱۳۰ دلار است. عرضه در گردش کوین آوه ۱۴,۷۱۱۲۰۷ و سقف عرضه این ارز دیجیتال ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ کوین است.

تحلیل تکنیکال آوه 

همانطور که در نمودار این رمزارز پیداست، قیمت AAVE پس از آخرین چرخش نزولی به ۸۸/۵۰ دلار کاهش یافت.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال آوه در ۲۵ ژانویه نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به این تاریخ با ۰/۹۹ درصد کاهش به ۸۸/۵۰ دلار رسیده است و از بالاترین سطح روزانه خود کاهش یافته است. این موضوع نشان‌دهنده چشم‌انداز نزولی در بازه زمانی کوتاه‌مدت و روند گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال است. خرس‌ها به واسطه فعالیت خود در بازار قیمت ارز دیجیتال آوه را پایین آورده‌اند تا حمایت ۸۸/۱۵ دلاری را ایجاد کند. 

تحلیل قیمت رمزارز آوه یک روند نزولی را نشان می‌دهد. سطح حمایت مهم این رمزارز ۸۸/۱۵ دلار و سطح مقاومت آوه ۹۰/۵۷ دلار است.

تحلیل تکنیکال آوه در تایم فریم ۲۴ ساعته

نمودار ۲۴ ساعته تحلیل قیمت آوه نشان می‌دهد که براساس آن خرس‌ها حرکت خود را در برابر گاوها حفظ کرده‌اند. خرس‌ها قیمت آوه را از ۸۸/۵۰ دلار به پایین‌ترین سطح ۸۸/۱۵ دلار رسانده‌اند و اکنون به‌عنوان سطح حمایت فوری در تایم فریم یک‌روزه عمل می‌کند.

چارت قیمت ۲۴ ساعته ارز دیجیتال آوه AAVE/USD
چارت قیمت ۲۴ ساعته ارز دیجیتال آوه AAVE/USD – منبع: TradingView

شاخص قدرت نسبی (RSI) برای AAVE/USD اندکی پایین‌تر از منطقه خرید بیش از حد ۳۶/۷۶ است که نشان می‌دهد قیمت فعلی می‌تواند قبل از شکست احتمالی در هر جهت در حالت تثبیت باشد. باندهای بولینگر نیز با نزدیک شدن باندها به یکدیگر روند نزولی نشان داده‌اند. باندهای بالا و پایین به ترتیب در ۱۰۹/ه۲ دلار و ۸۷/۰۹ دلار بدون تغییر باقی می‌مانند که نشان می‌دهد قیمت به زودی در این محدوده‌ها باقی می‌ماند.

چارت قیمت چهارساعته AAVE/USD: با کاهش روند قیمت آوه احتمال حرکت جانبی وجود دارد

چارت چهارساعته AAVE/USD نشان می‌دهد که خرس‌ها ارز دیجیتال آوه را زیر ۹۰ دلار نگه داشته‌اند که در این بازه زمانی سطح مقاومت مهمی به‌شمار می‌رود. گاوها در موارد متعدد تلاش کرده‌اند تا از این سطح عبور کنند، اما خرس‌ها توانسته‌اند AAVE را به سطح ۹۵ دلار برگردانند.

چارت قیمت چهارساعته ارز دیجیتال آوه
چارت قیمت چهارساعته ارز دیجیتال آوه – منبع: TradingView

شاخص واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) در ناحیه نزولی قرار دارد و خط MACD زیر خط سیگنال قرار گرفته است. شاخص قدرت نسبی نیز در ۳۷/۹۶ خنثی مانده است، که نشان می‌دهد هیچ یک از طرفین شتاب ندارند. باندهای بولینگر نیز در چند ساعت گذشته حرکتی جانبی نشان داده‌اند و باندهای بالا و پایین در حال حاضر به ترتیب ۹۴/۴۴ دلار و ۸۵/۶۴ دلار را نشان می‌دهند.

از تحلیل قیمت ارز دیجیتال آوه چه انتظاری داشته باشیم؟

به طور کلی، تحلیل قیمت ارز دیجیتال آوه چشم‌انداز نزولی را نشان می‌دهد و همچنان با مقاومت قوی در ۹۰/۵۷ دلار روبرو است. شاخص‌های فنی همچنین نشان‌دهنده یک روند نزولی در کوتاه‌مدت هستند، به‌طوری‌که احتمال وقوع یک حرکت جانبی قبل از شکست احتمالی در هر جهت وجود دارد.

برای آشنایی بیشتر با رمزارز آوه و تحلیل فاندمنتال این ارز دیجیتال این مقاله را بخوانید.

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال آوه در سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۳

پلتفرم خبری و تحلیلی Cryptopolitan باتوجه به وضعیت فعلی بازار کریپتو و روند قیمت ارز دیجیتال آوه، پیش‌بینی خود را از قیمت آوه در سال ۲۰۲۴ تا سال ۲۰۳۳ در جدول زیر ارائه کرده است. در این جدول حداقل قیمت، متوسط قیمت و ماکزیمم قیمت ارز دیجیتال آوه براساس پیش‌بینی این وب سایت مشخص شده که می‌تواند نقشه راه روشنی برای سرمایه‌گذاری بعدی شما باشد.

نکته حائز اهمیت در این پیش‌بینی‌ها این است که براساس تحلیل تکنیکال و فاندمنتال و بررسی نقاط ضعف و قوت پروژه‌ها این پیش‌بینی‌ها ارائه می‌شود. باید توجه داشته باشید که این قیمت‌ها سیگنال خرید و فروش محسوب نمی‌شوند و صرفاً جنبه آگاهی بخشی دارند.

سال حداقل قیمت آوه میانگین قیمت آوه ماکزیمم قیمت آوه
۲۰۲۴ $۱۴۰/۲۶ $۱۴۴/۱۶ $۱۶۸/۰۲
۲۰۲۵ $۲۰۶/۳۴ $۲۱۳/۵۵ $۲۴۴/۵۲
۲۰۲۶ $۳۱۰/۸۸ $۳۱۹/۴۲ $۳۵۴/۲۰
۲۰۲۷ $۴۳۹/۱۹ $۴۵۵/۱۶ $۵۴۳/۶۳
۲۰۲۸ $۶۵۱/۵۷ $۶۷۴/۳۳ $۷۷۰/۹۳
۲۰۲۹ $۹۵۲/۸۵ $۹۷۹/۸۳ $۱۱۳۳/۶۶
۲۰۳۰ $۱۳۸۸/۶۹ $۱۴۳۷/۶۸ $۱۶۳۸/۲۹
۲۰۳۱ $۲۰۱۶/۷۲ $۲۰۸۸/۶۱ $۲۴۲۰/۹۰
۲۰۳۲ $۳۰۱۹/۶۴ $۳۱۲۴/۰۷ $۳۵۲۶/۰۲
۲۰۳۳ $۴۲۸۳/۴۸ $۴۴۰۸/۴۵ $۵۲۳۰/۹۳
جدول پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال آوه در سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۳
جدول پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال آوه در سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۳ – منبع: Cryptopolitan

جمع‌بندی

اکوسیستم Aave از زمان راه‌اندازی خود با یک جامعه رو به رشد و فرصت‌های کسب درآمدی که برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند، به جذب سرمایه‌گذاران ادامه داده است. این اکوسیستم آنها را قادر می‌سازد تا بدون واسطه وام بدهند، وام بگیرند، و سود دارایی‌های کریپتو را کسب کنند. پروژه‌های دیفای مانند Aave همچنان مستعد حملات توسط عوامل بد هستند که از آسیب‌پذیری‌های سیستم سوء استفاده می‌کنند.

سوءاستفاده از پروتکل‌های دیفای در سال جاری منجر به از دست رفتن میلیون‌ها سرمایه سرمایه‌گذاران شده است. پیش‌بینی می‌شود که قیمت Aave در آینده نیز به افزایش خود ادامه دهد. می‌توانید Aave را در بازارهای سطح بالا مانند بایننس، هوبی گلوبال و کوین بیس خریداری کنید.

برای آشنایی بیشتر با رمزارز آوه و تحلیل فاندمنتال این ارز دیجیتال این مقاله را بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا