اخبار اتریوم

شرکت سیلسیوس ۳۰ هزار اتریوم را از بین می‌برد

شرکت سیلسیوس تصمیم دارد اعلام ورشکستگی کند و حدود ۳۰ هزار اتریوم را از بین ببرد.

 

شرکت سلسیوس، یه وام دهنده محبوب در بخش کریپتو، برای فصل ۱۱ اعلام ورشکستگی کرد و قصد دارد ۳۰ هزار اتریوم را از بین ببرد. این حرکت بخشی از یک استراتژی جدید برای مقابله با چالش‌های مالی و تنظیم مجدد بازار است. در واقع شرکت سیلسیوس قصد دارد به سمت استخراج بیت کوین حرکت کند.

تصمیم سلسیوس برای لغو سهام و انحلال دارایی‌ها به شدت روی بازار ارزهای دیجیتال تاثیر می‌گذارد زیرا این لغو سهام با اتریوم‌های در صف برداشت نیز ارتباط دارد. ارزش این اتریوم‌ها حدود ۴۶۸.۵ میلیون دلار است. علاوه بر این، شرکت سیلسیوس بیش از ۳۰ هزار اتریوم را به Fireblocks منتقل کرده است. Fireblocks یک روش نگهبانی از اتریوم است و مبادله استیبل کوین‌ها را راحت‌تر می‌کند.

تغییر ساختار شرکت سیلسیوس و تاثیر مشتری روی این شرکت

از بین بردن و لغو ۳۰ هزار اتریوم گامی مهم در پایبندی به تعهدات مشتری است و این اقدام شرکت سیلسیوس نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد به سمت استخراج بیت کوین حرکت کند و یک اقدام استراتژیک داشته باشد.

طرح جدید برای ساختار شرکت، در بحبوحه ورشکستگی، مشتریان زیادی را امیدوار می‌کند زیرا آنها بیش از ۱۸ ماه برای بازپس‌گیری پول‌های خود صبر کردند.

اقدامات سلسیوس نشان دهنده تلاش برای حرکت در چشم‌اندازهای جدید و آتی ارزهای دیجیتال است. البته این شرکت قبلاً استیکینگ اتریوم را در عملیات‌های دیگر خود ادغام کرده بود زیرا کیف پول‌هایی داشت که بیش از ۱۵۱ میلیون دلار در اتر سهام داشتند. 

ناگفته نماند که تمام تاثیرات این حرکت شرکت سیلسیوس و از بین بردن تترها به شدت روی بازار اتر در ماه‌های آینده تاثیر می‌گذارد و ما اخبار مربوط به این موضوع را پوشش می‌دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا