اخبار اتریوماخبار تحلیلی

آیا قیمت اتریوم به ۱۰ هزار دلار می‌رسد؟

اتریوم بعد از اقدام شرکت فرانکلین تمپلتون برای یک اسپات ETF اتریوم، ۷/۷ درصد افزایش قیمت داشت.

 

اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۷/۷ درصد افزایش یافت و به ۲۶۷۳ دلار رسید. این افزایش ناگهانی قیمت اتریوم از آن جهت بود که شرکت فرانکلین تمپلتون برای اسپات ETF اتریوم اقدام کرده است. از طرفی، کل بازار روند صعودی داشت به طوری که بیتکوین ۴/۱ درصد افزایش پیدا کرد و به بالای ۵۰ هزار دلار رسید. 

ناگفته نماند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده درخواست‌های ETF بیتکوین را توسط ده شرکت سرمایه‌گذاری برتر از جمله غول مدیریت دارایی، فرانکلین تمپلتون، تایید کرد. راه‌اندازی ETF موفقیت‌آمیز بود و میلیاردها دلار ورودی را در ماه اول معاملات خود جذب کرد. به علاوه، ETF های اتریوم با ۱/۵ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت، گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری هستند. 

آژانس SEC تا ۲۳ می فرصت دارد تا برنامه‌های ETF اتریوم دیگر شرکت‌ها را نیز تأیید کند و احتمالاً با تایید برنامه‌های دیگر، شاهد رشد بیشتر قیمت بیت کوین و اتریوم خواهیم بود.

اتریوم در حال حاضر ۸ دلار بالاتر از میانگین متحرک ۳۰ روزه خود معامله می‌شود و این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران برای معامله و خرید این کوین هیجان زیادی دارند. با این حال، شاخص قدرت نسبی آن (RSI) نزدیک به ۷۰ است و موقعیت خرید بیش از حد را نشان می‌دهد و باید منتظر یک رالی قدرتمند در آینده باشیم.

روند قیمت اتریوم
روند قیمت اتریوم – منبع: TradingView

توکن BTCMTX:  توکن مبتنی بر اتریوم

بیت کوین ماینتریکس (BTCMTX)، یک توکن مبتنی بر اتریوم، ۱۱/۵ میلیون دلار در مرحله پیش فروش خود جمع‌آوری کرده است. BTCMTX از قراردادهای هوشمند اتریوم استفاده می‌کند و به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا بدون نیاز به ریگ‌های (سخت افزار ماینیگ) استخراج، به راحتی به ماینینگ بیتکوین بپردازند و آن را استخراج کنند. کاربران می‌توانند BTCMTX را از طریق وب‌سایت، بدون حداقل خرید و برداشت ساده توکن، بخرند و به اشتراک بگذارند.

استیکرها به تازگی مجوز استخراج ابری را گرفتند و قدرت هش زیادی در اختیار دارند. در نتیجه، این افراد می‌توانند از این قدرت هش برای شکستن کد رمزگذاری شبکه و اعتبارسنجی تراکنش‌ها استفاده کنند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا