اخبار اتریوم

فروش ۱۷۰۰ اتریوم از سوی بنیاد اتریوم

دارایی باقی‌مانده در کیف پول بنیاد اتریوم بسیار اندک است!

 

دارایی‌های باقی مانده در کیف پول بنیاد اتریوم پس از فروش شامل ۲۴۰/۶۷ اتریوم، ۴۹۶۵۸ دای، ۱۰۱۱۲۵ آربیتروم و ۷۰۹۶ USDC است. در همین حال، قیمت اتریوم از ۱۶۰۰ دلار پایین‌تر آمد.

بخش غیرانتفاعی بنیاد اتریوم برخی از دارایی‌هایش را فروخت و در پی آن معامله‌گران پوزیشن‌های فروش بیشتری باز کردند.

داده‌های آنچین از Arkham Intelligence نشان داد که بنیاد اتریوم ۱۷۰۰ اتریوم فروخته و آن را با ۲/۷ یواس‌دی کوین (USDC) در ۹ اکتبر مبادله کرد.

براساس داده‌های به‌دست آمده از کیف پول بنیاد اتریوم 0x9eE457023bB3De16D51A003a247BaEaD7fce313، فروش در صرافی یونی سوآپ انجام شده است.

با این حال، به نظر می‌رسد بنیاد اتریوم با برنامه‌ریزی قبلی این آلتکوین‌ها را به فروش رسانده است. به گزارش Arkham، این سازمان غیرانتفاعی این کوین‌ها را پنج روز پیش از کیف پول Gnosis Safe Proxy خود ارسال کرده است.

دارایی باقی‌مانده در کیف پول بنیاد اتریوم بسیار اندک است

Gnosis Safe که معمولاً توسط سازمان‌های خودمختار غیرمتمرکز (DAO) استفاده می‌شود، یک کیف پول چندامضایی قرارداد هوشمند است که بر روی شبکه اتریوم اجرا می‌شود و به حداقل تعداد افراد برای تأیید یک تراکنش نیاز دارد.

پس از این فروش، شبکه اتریوم ۴۹۴ هزار USDC را قبل از ارسال مجدد به Gnosis Safe به کیف پول بنیاد بازگرداند. همچنین دارایی های باقی مانده در کیف پول بنیاد اتریوم شامل ۲۴۰/۶۷ اتریوم، ۴۹۶۵۸ دای، ۱۰۱۲۵ آربیتروم و ۷۰۹۶ USDC می‌شود. با این حال مشخص نیست چرا این کوین‌ها فروخته شده است.

اتریوم بلافاصله تأثیر فروش را احساس کرد و قیمت آن در عرض ۲ ساعت پس از این رخدادها ۱/۴۵٪ کاهش یافت. در نتیجه، قیمت کوین به زیر آستانه ۱۶۰۰ دلاری که مدتی آن را حفظ کرده بود، سقوط کرد. 

با توجه به داده‌های Coinglass، نسبت ۴ ساعته خرید/فروش اتریوم ۰/۸۷ بود. به طور معمول، مقادیر بالای ۱ برای این اندیکاتور، موقعیت‌های خرید بیشتری را نسبت به فروش نشان می‌دهد. در مقابل، نسبت خرید/فروش کمتر از ۱ به این معنی است که تعداد پوزیشن‌های شورت (فروش) از لانگ (خرید) بیشتر است.

چارت نسبت خرید/فروش اتریوم
چارت نسبت خرید/فروش اتریوم – منبع: Coinglass

مراقب ابعاد منفی این رخدادها در بازار کریپتو باشید

نسبت خرید/فروش اتریوم به این معنی است که تریدرها و معامله‌گران احساس می‌کنند ممکن است قیمت این رمزارز افت بیشتری را تجربه کند.

با این حال، قیمت اتریوم ممکن است در بازه زمانی کوتاه‌مدت از ۱۵۰۰ دلار پایین‌تر نیاید. دلیل این فرضیه این است که عرضه این رمزارز در صرافی‌ها در همان نقطه‌ای که از هفته گذشته بوده، باقی مانده است.

عرضه در صرافی‌ها معیاری برای تعداد کوین‌هایی است که از آدرس‌های خارجی به کیف پول صرافی ارسال می‌شود. در صورتی که این معیار افزایش یابد، به این معنی است که ممکن است فشار فروش قریب‌الوقوعی به وجود بیاید.

بنابراین، وضعیت موجودی بدون تغییر در صرافی‌ها به این معنی است که اتریوم قدرت کافی برای مقاومت در برابر فروش بنیاد اتریوم از خود نشان داده است.

در همین حال، ضروریست که تریدرهایی که تصمیم به خرید بلندمدت دارند، مراقب افزایش بهره باز در صرافی‌ها باشند. بهره باز در صرافی‌ها به عنوان شاخصی از احساسات بازار می‌تواند زمان افزایش فعالیت مبادلات را نشان دهد.

چارت مقایسه بهره باز و عرضه اتریوم در صرافی‌ها
چارت مقایسه بهره باز و عرضه اتریوم در صرافی‌ها – منبع: Santiment

با این حال، افزایش این معیار می‌تواند به معاملات نقدی یا مشتقات مرتبط باشد. در حالی که ممکن است مشخص نباشد که چه اقداماتی در این پلتفرم‌ها انجام می‌شود، لازم است در مورد باز کردن موقعیت‌های خرید احتیاط کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا