اخبار اتریوم

نهنگ های اتریوم فروش دارایی‌های خود را آغاز کرده‌اند

افزایش قیمت اتریوم و آغاز فروش دارایی‌های نهنگ های اتریوم

 

داده‌های اخیر نشان می‌دهد که نهنگ های اتریوم (ETH) در حال فروش دارایی‌های خود هستند. یکی از این موارد شامل معامله‌ای بود که در آن یک نهنگ ۴۵۴۹ اتریوم را به قیمت تقریبی ۸/۷۸ میلیون دلار با قیمت ۱۹۳۰ دلار در حدود ۱۴ ساعت پیش فروخت. لازم به ذکر است، این نهنگ در ابتدا ۶ میلیون دلار برای خرید ۴۵۴۹ اتریوم با قیمت ۱۳۱۹ دلار در ۹ ژانویه هزینه کرد که به این معنی است که تقریباً ۲/۷۸ میلیون دلار سود کرده است.

این الگوی فروش در میان نهنگ های اتریوم ممکن است با یک حرکت استراتژیک برای بهره‌گیری از مزایای افزایش اخیر ارزش ارز دیجیتال آغاز شده باشد. این وضعیت بازار تا حد زیادی ناشی از تصمیم مثبت دادگاه به نفع ریپل است که بر چندین ارز دیجیتال دیگر از جمله اتریوم اثر موجی داشت.

به نظر می‌رسد تصمیم دادگاه به میزان قابل‌توجهی در تقویت احساسات کلی بازار ارزهای دیجیتال مؤثر بوده که منجر به افزایش قابل‌توجه قیمت چندین توکن از جمله اتریوم شده است. پس از تصمیم دادگاه ریپل، قیمت اتریوم به حدود ۲۰۰۰ دلار افزایش یافت. این رالی چشمگیر بدون شک فرصتی جذاب برای کسب سود برای نهنگ های اتریوم است که دارایی‌های خود را در سطوح قیمتی پایین‌تر به دست آورده بودند. به این ترتیب، فروش فعلی اتریوم توسط نهنگ‌ها می‌تواند بازتابی از رفتار سرمایه‌گذاران بزرگ باشد که سود خود را نقد می‌کنند؛ حرکتی که با توجه به نوسانات بازار ارزهای دیجیتالی قابل درک است.

با این حال، با شروع فروش نهنگ‌ها، قیمت اتریوم از سطح ۲۰۰۰ دلار شروع به عقب‌نشینی کرد که یک واکنش طبیعی بازار به این حجم بالای فروش بود. این فعالیت اخیر در بازار اتریوم یادآور تأثیر قابل توجهی است که نهنگ‌ها می‌توانند بر قیمت کریپتو داشته باشند که اغلب منجر به نوسانات شدید قیمت می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا