اخبار اتریوماخبار قانون‌گذاری

تاخیر در تایید برنامه ETF اتریوم بلک راک

آژانس SEC چه برنامه‌ای برای درخواست ETF اتریوم دارد؟

 

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تصمیم خود را در مورد برنامه پیشنهادی ETF اتریوم بلک راک به دلیل نیاز به زمان بیشتر برای بررسی تغییر قانون پیشنهادی به تعویق انداخت. SEC باید تا هفتم آگوست تصمیم نهایی خود را در مورد درخواست ETF بلک راک بگیرد. 

در این میان، اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، پیش بینی می‌کند که این آژانس تصمیم نهایی را در مورد تمام ETFهای Ether در ماه می اعلام کند. آژانس SEC همچنین تصمیم خود را در مورد ETF اتریوم Grayscale Investments به تاخیر انداخت و قصد دارد از نظرات عمومی برای تصمیم‌گیری نهایی استفاده کند. 

به علاوه، SEC اقداماتی را برای تأیید یا رد تغییر قانون پیشنهادی NYSE Arca در نظر دارد. اگر این قانون پیشنهادی تایید شود، NYSE Arca می‌تواند سهام Grayscale Ethereum Trust را فهرست و معامله کند. آژانس SEC یکی از با ثبات‌ترین نیروهای ضد فضای کریپتو در ایالات متحده است و در سال ۲۰۲۳ پرونده‌های مرتبط با آژانس SEC بالاتر از سال ۲۰۱۳ بود. این موضوع نشان می‌دهد که دارایی‌های دیجیتال اولویت اصلی کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده است.

FINRA می‌گوید ۷۰٪ درصد دارایی‌های رمزارز قانون را نقض می‌کنند

سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA) متوجه شد که ۷۰ درصد از ارتباطات مرتبط با فضای کریپتو حاوی ادعاهای نادرست یا نقض دستورالعمل‌های ارتباطات عمومی است. این سازمان بیش از ۵۰۰ ارتباط خرده‌فروشی مرتبط با دارایی‌های رمزنگاری را از نوامبر ۲۰۲۲ بازبینی و بیش از ۷۰ درصد آنها را با تخلفات اساسی بالقوه شناسایی کرد. 

این ارتباطات شامل پادکست‌ها، تبلیغات Super Bowl، ادعاهای گمراه‌کننده در مورد ارزهای دیجیتال و ارائه نادرست قوانین اوراق بهادار فدرال برای دارایی‌های دیجیتال هستند.

فلوریدا و آلاسکا حق Binance.US برای فعالیت را لغو کردند

Binance.US، یک صرافی ارزهای دیجیتال، پس از اعتراف Changpeng Zhao به دلیل نقض قوانین ضد پولشویی ایالات متحده، با فشار تنظیم کننده‌های ایالات متحده مواجه است. فلوریدا و آلاسکا تمدید مجوز Binance.US را در ژانویه ۲۰۲۴ رد کرده‌اند و دفتر مقررات مالی فلوریدا حکم تعلیق اضطراری مجوز انتقال پول آن را صادر کرد.

این تعلیق یک هفته پس از اعتراف ژائو به نقض قوانین صورت گرفت. رگولاتورها در آرکانزاس، ایلینویز و داکوتای جنوبی به توافقی رسیدند و به Binance.US اجازه می‌دهند که به فعالیت در این ایالت‌ها ادامه دهد، اما باید با حق رأی ژائو خداحافظی کنند.

Abra با رگولاتورهای تگزاس تسویه حساب می‌کند

شرکت وام دهنده کریپتو Abra از مارس ۲۰۲۳ ورشکسته شد و اکنون با هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس (TSSB) وارد مرحله تسویه حساب شده است. این شرکت، دارایی‌های سرمایه‌گذاری شده توسط شهروندان تگزاس را برمی‌گرداند و به مشتریانی که بیش از ۱۰ دلار موجودی دارند این فرصت را می‌دهد که دارایی‌های خود را در مدت هفت روز برداشت کنند.

دارایی‌های بدون صاحب به ارز فیات تبدیل می‌شوند و به حساب سرمایه گذاران باقی مانده تگزاس می‌روند. آبرا ۱۳/۶ میلیون دلار رمزارز را به نمایندگی از بیش از ۱۲ هزار سرمایه‌گذار آمریکایی در اختیار داشت که ۱/۸ میلیون دلار متعلق به ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار ساکن تگزاس بود. بیل بارهیت این تسویه حساب را تأیید کرد و اظهار داشت که آبرا هرگز برداشت‌ها را برای کاربران آمریکایی متوقف نکرد بود و هیچ ارتباطی با توقف برنامه‌های Earn و Boost را در سال ۲۰۲۳ ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا