اخبار اتریوم

بازی جدید نهنگ‌ها بازار کریپتو را تغییر می‌دهد

نهنگ‌های بازار کریپتو باز هم وارد میدان شدند و با خریدهای خود روند بازار را تغییر دادند.

 

طبق گزارش Lookonchain، نهنگ‌های اتریوم هنوز در بازار کریپتو پوزیشن خرید خود را حفظ کردند و یک نهنگ اتریوم با سابقه قوی در معاملات سودآور، بعد از کاهش قیمت اتریوم بیش از ۳۶۰۰ اتریوم را خرید. این نهنگ اتریوم توانست با سود تقریباً ۲۵.۸ میلیون دلار، ۳۶۰۰ اتریوم را با قیمت کمتر از ۸.۹ میلیون دلار بخرد. 

از آن طرف، یک نهنگ، ارائه دهنده اوراکل غیرمتمرکز چین لینک را هنگام سقوط به قیمت ۱۴.۸۱ دلار شناسایی کرد و ۸.۹ میلیون دلار ۶۰۱۹۴۹ توکن لینک به قیمت ۱۴.۸۱ دلار از طریق سه کیف پول جدید خرید. قیمت توکن لینک پس از خرید این نهنگ اتریوم تثبیت شد و در زمان نگارش این خبر، توکن لینک با قیمت ۱۵.۵۳ دلار معامله می‌شود. 

به طور مشابه، یک نهنگ اتریوم به دلیل کاهش قیمت بیت کوین به زیر سطح ۴۲ هزار دلار، تقریبا ۳۰ میلیون دلار بیت کوین را از بایننس خارج کرد. به علاوه، یک کیف پول جدید ۷۰۰ بیت کوین به ارزش ۲۹.۳۶ میلیون دلار را با قیمت متوسط ۴۱۹۴۸ دلار در طول رکود اخیر بازار از بایننس برداشت. 

در نتیجه، نهنگ‌ها با خرید در زمان کاهش دارایی‌های کریپتو از بازار حمایت می‌کنند و نهنگ‌های اتریوم و چین لینک خریدهای قابل توجهی انجام می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا