اخبار صرافی ها

توکن‌های جدید درلانچ پد ژوپیتر

کامیونیتی ژوپیتر توکن‌های معرفی شده را انتخاب می‌کنند.

 

صرافی غیرمتمرکز ژوپیتر (Jupiter) مستقر در شبکه سولانا، اعلام کرد که قصد دارد حداقل سه توکن دیگر را از طریق لانچ پد LFG خود راه‌اندازی کند.

طبق گفته بنیانگذار ژوپیتر، Meow، این پروژه سه بخش دارد و این سه بخش عبارتند از:

  • سنکتوم (Sanctum): سرویس ارائه دهنده خدمات لیکویید استیکینگ
  • شارکی(Sharky): پلتفرمی برای وام‌های NFT
  • دبریج (deBridge): ارائه‌دهنده زیرساخت برای ترید دارایی دیجیتال کراس چین

این پروژه‌ها طی جلسات و طرح‌های اطلاع رسانی در رسانه‌های اجتماعی به کامیونیتی معرفی می‌شوند. سپس، کامیونیتی در تاریخ مشخص تصمیم نهایی در مورد تایید یا عدم تایید راه‌اندازی توکن‌ها از طریق لانچ‌پد LFG را اعلام می‌کند.

جالب است بدانید که فرایند تایید یا عدم تایید تنها به کامیونیتی ژوپیتر بستگی دارد و تیم داخلی و رهبر تیم هیچ دخالتی در این فرایند ندارد. البته به نظر می‌رسد که بنیانگذار ژوپیتر و تیم آن این سه پروژه را برای فرایند بررسی انتخاب کردند و اعضای جامعه ژوپیتر هیچ نقشی در انتخاب این سه پروژه نداشتند و صرفاً می‌توانند نظر نهایی و تاییدیه خود را عنوان کنند.

ناگفته نماند که معرفی توکن موفقیت‌آمیز بود اما هنوز انتقاداتی در مورد تیم داخلی ژوپیتر وجود دارد و هنوز هیچ پاسخی از این تیم دریافت نشده است. در واقع، این تیم هنگام راه‌اندازی توکن JUP پیشنهاد اولیه برای عرضه کوین اولیه (ICO) را داد اما به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

قیمت توکن ژوپیتر امروز به ۰.۵۹ دلار رسید و ۱۴ درصد نسبت به دیروز افزایش داشت. البته بعد از صعود، وارد محدوده قیمت ۰.۵۵ دلار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا