اخبار صرافی ها

محدودیت ۹۰ درصدی برداشت وجه برای تمام کاربران صرافی Wyre

صرافی وایر (Wyre) که از طریق API و داشبورد تبدیل کریپتو به فیات را انجام می‌دهد، محدودیت برداشت روزانه را روی پلتفرم خود اعمال کرد. تنها چند روز پس از اینکه دو کارمند سابق این شرکت به احتمال تعطیلی وایر اشاره کردند، پلتفرم پرداخت کریپتو وایر سیاست برداشت خود را تغییر داد که براساس آن کاربران روی برداشت دارایی‌هایشان تا ۹۰ درصد محدودیت خواهند داشت.

در هفتم ژانویه ۲۰۲۳، این صرافی محدودیت برداشت را بر پلتفرم خود اعمال کرد. پس از اصلاح خط مشی این صرافی، کاربران وایر می‌توانند تا ۹۰ درصد از وجوه کریپتوی خود را برداشت کنند. این درحالیست که این شرکت در حال بررسی گزینه‌های استراتژیک برای دور زدن طولانی‌مدت بازار نزولی است.

علاوه بر این، این شرکت یانی جیاناروس، مدیر ارشد ریسک در وایر را به عنوان مدیرعامل موقت خود منصوب کرد. از آنجایی که این پلتفرم مستلزم استراتژی‌های عملیاتی جدید است، کاربران وایر در معرض تغییراتی در محدودیت‌های برداشت روزانه خود خواهند بود.

نتیجه گزارش‌هایی که خبر از فروپاشی وایر می‌دادند، در نهایت منجر به قطع همکاری این شرکت با کیف پول کریپتو متامسک (MetaMask) شد.

در پنجم ژانویه، متامسک خبر از حذف وایر از اپلیکیشن‌های ادغام شده با خدمات خود را داد که به کاربران اجازه می‌داد مستقیماً از والت ارزهای دیجیتال خریداری کنند. متامسک با اشاره به اینکه این افزونه به‌زودی حذف خواهد شد، از کاربران خود خواست که دیگر از وایر استفاده نکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا