اخباراخبار آلت کوین ها

هشدار جدی سازنده دوج کوین درباره سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

سازنده دوج کوین نسبت به ارزهای دیجیتال بدبین است

 

بیلی مارکوس، یکی از خالقان ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE)، هشداری جدی در مورد خطرات سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال صادر کرده است. هشدار سازنده دوج کوین نسبت به بازار کریپتو بسیار بدبینانه است.

مارکوس در یک رشته توییت در 22 آوریل، سرمایع گذاری پول در دنیای رمزارزها را «به معنای واقعی کلمه سرمایه گذاری در بیماری‌های روانی» نامید. او نوشته: «سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به معنای واقعی کلمه سرمایه‌گذاری روی بیماری‌های روانی است، که فکر می‌کنم در حال افزایش است.»

هشدار سازنده دوج کوین در بحبوحه جو نزولی بازار کریپتو بیان می‌شود و سرمایه گذاران متحمل ضررهای قابل توجهی پس از شادی دوره صعودی 2021 شده‌اند .بر اساس تجربه پیشین، چنین رکودهایی به عنوان زمان‌های مطلوب برای سرمایه گذاری در بازار تلقی می‌شوند.

سازنده دوج کوین به برخی دیگر از دارایی‌های دیجیتال، به ویژه NFTها نیز حمله کرد و اظهار داشت که «NFT‌ها مشتقات ارزهای دیجیتال هستند، بنابراین بیماری‌های روانی‌تری محسوب می‌شوند.» قابل توجه است که NFTها در یک مقطع زمانی محبوبیت زیادی در صنعت کریپتو به دست آوردند و بازار را با فروش بی‌سابقه خود مجذوب کردند.

با این حال، از آن زمان علاقه بهNFT ها کاهش یافته است.

بنیانگذار رمزارز  DOGE در حالی که به افزایش اخیر ارزش میم کوین PEPE واکنش نشان می‌دهد، کسانی را هدف قرار داد که ادعا می‌کنند شوخی‌کردن در مورد ارزهای دیجیتال «جلوگیری از ثروت نسل‌ها» است.

بدبینی بیلی مارکوس نسبت به ارزهای دیجیتال

این هشدار سازنده دوج کوین، اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد. شایان ذکر است که مارکوس در سال‌های اخیر هم رویکردی بدبینانه در مورد ارزهای دیجیتال داشته است .به عنوان مثال، در سال 2022، خالق دوج کوین فاش کرد که 9 سال پیش، مدت کوتاهی پس از معرفی DOGE، سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال را متوقف کرده است. در آن زمان، او اظهار داشت که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می‌تواند نوعی قمار در نظر گرفته شود.

در این راستا، مارکوس همچنین از چندین پروژه ارز دیجیتال روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) انتقاد کرد و تمام توکن‌های BSC را “زباله” نامیده است.

در یک جبهه دیگر، جکسون پالمر، یکی از بنیانگذاران دیگر Dogecoin، تمایل خود را برای پایان یافتن صنعت کریپتو در بازار نزولی 2022 ابراز کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا