اخبار استخراجاخبار صرافی ها

راه‌اندازی سیستم معاملات کوانتومیک ATPBot بر روی بایننس

ربات معاملات کوانتومیک ATPBot در خدمت کاربران دنیای ارزهای دیجیتال

 

ربات معاملات کوانتومیک ATPBot–که تریدینگ را از طریق حل معادلات سخت ریاضی انجام می‌دهد–اعلام کرده است که به API بایننس متصل شده است. در نتیجه، کاربران این ربات معاملاتی هوش مصنوعی فرصت‌های بیشتری برای ترید کردن طیف گسترده‌ای از رمزارزها در بایننس دارند.

ادغام با بایننس از طریق API صرافی، اثبات بیشتری بر کارایی ATPBot است، چرا که کاربران می‌توانند این ربات را در بزرگترین صرافی جهان، با نقدینگی عمیق و مجموعه وسیعی از جفت‌های معاملاتی آزمایش کنند. پس از ثبت‌نام در ATPBot و اتصال به صرافی بایننس، کاربران مبلغ سرمایه‌گذاری خود را وارد می‌کنند و می‌توانند از استراتژی‌های تریدینگ کامل این ربات درآمد کسب کنند.

ربات ATPBot به دلیل توانایی‌های معاملاتی خود که با هوش مصنوعی ادغام شده، در صنعت ارزهای دیجیتال با نام ChatGPT شناخته می‌شود. همانطور که ChatGPT ابزار قدرتمندی برای تولید پاسخ‌هایی بسیار مشابه با زبان انسانی به پرسش‌های مبتنی بر متن است، ATPBot نیز ابزاری قدرتمند برای ایجاد استراتژی‌های معاملاتی سودآور با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین (machine learning ) است.

در حالی که ChatGPT به دلیل محدودیت‌های خود نمی‌تواند مشاوره سرمایه‌گذاری ارائه کند، ATPBot برای ارائه یک سرویس توصیه استراتژی تجاری شخصی بر اساس تجزیه و تحلیل مبتنی بر معادلات سخت ریاضی و هوش مصنوعی طراحی شده است. 

با استفاده از مزایای هوش مصنوعی، ATPBot می‌تواند به کاربران کمک کند تا معاملات سودآورتری داشته باشند و از دام‌های رایجی که منجر به ضرر می‌شوند اجتناب کنند. به این ترتیب، ATPBot به عنوان ChatGPT دنیای سرمایه‌گذاری عمل می‌کند که می‌تواند به کاربران در دستیابی به اهداف مالی خود کمک کند.

نمایش داده‌های آزمون استراتژی در ATPBot
نمایش داده‌های آزمون استراتژی در ATPBot – منبع: cryptopotato.com

با تجزیه و تحلیل داده‌های بازار به صورت هم‌زمان و استفاده از پردازش زبان طبیعی برای استخراج دیدگاه‌های ارزشمند از مقالات خبری و سایر داده‌های مبتنی بر متن، ATPBot می‌تواند به سرعت به تغییرات شرایط بازار پاسخ دهد و معاملات سودآورتری را انجام دهد. علاوه بر این، ATPBot از الگوریتم‌های یادگیری عمیق برای بهینه‌سازی مستمر استراتژی‌های معاملاتی خود استفاده می‌کند و تضمین می‌کند که این الگوریتم‌ها در طول زمان مؤثر باقی می‌مانند.

تغییرات روزانه صندوق، حجم تراکنش و نرخ استفاده از وجوه در طول دوره تست ATPBot
تغییرات روزانه صندوق، حجم تراکنش و نرخ استفاده از وجوه در طول دوره تست ATPBot – منبع: cryptopotato.com

از طریق تجزیه و تحلیل دقیق داده‌های تاریخی و تجزیه و تحلیل بازار، ATPBot استراتژی‌های خود را برای به حداقل رساندن ریسک و زیان، و در عین حال به حداکثر رساندن سود تنظیم کرده است. از این جهت با سایر ربات‌های معاملاتی که کنترلی بر روند معاملات ندارند و اغلب باعث از دست دادن پول تریدرها می‌شوند متفاوت است.

ربات ATPBot نیازی به صرف ساعت‌های طولانی برای آزمایش دستی پارامترهای مختلف یا کسب تخصص در نمودارها و عملیات نشانگر را از بین می‌برد. با ATPBot، کاربران به یک ربات تجاری قابل اعتماد دسترسی دارند که به طور حرفه‌ای سرمایه‌گذاری آنها را برای یک تجربه تجاری کارآمد و موثر مدیریت می‌کند.

تاریخچه موقعیت‌های باز و بسته معاملات در ATPBot
تاریخچه موقعیت‌های باز و بسته معاملات در ATPBot – منبع: cryptopotato.com

این ربات همچنین دارای یک انجمن حرفه‌ای در دیسکورد است که متشکل از محققان و متخصصان معاملات کوانتومیک است. در این انجمن، کاربران می‌توانند با علاقه‌مندان به معاملات کوانتومیک از سراسر جهان تعامل داشته باشند و تجربیات و ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند. این انجمن راهنمایی‌های حرفه‌ای در مورد روندهای بازار، تجزیه و تحلیل بازار و تکنیک‌های معاملاتی ارائه می‌دهد و به کاربران کمک می‌کند تا در مسیر معاملات کوانتومیک پیشرفت کنند.

به اشتراک‌گذاری نتایج در حال اجرا توسط کاربران انجمن ATPBot در دیسکورد
به اشتراک‌گذاری نتایج در حال اجرا توسط کاربران انجمن ATPBot در دیسکورد – منبع: cryptopotato.com

درباره ربات معاملات کوانتومیک ATPBot

این ربات یک پلتفرم ربات معاملاتی کوانتومیک هوش مصنوعی ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۲۱ تاسیس شد. ماموریت ATPBot تبدیل شدن به یک پیشرو در زمینه ترید ارزهای دیجیتال و ارائه راه‌حل‌های معاملات کوانتومیک کارآمد، هوشمند و قابل اعتماد برای مشتریان خود است. 

تیم ATPBot متشکل از متخصصان الگوریتم هوش مصنوعی و مدل‌سازی استراتژی است که هوش جمعی و مدل‌های پیشرفته یادگیری ماشین را برای رشد و موفقیت کسب‌وکارها ارائه می‌کنند. ATPBot به دنبال افزایش قابل‌توجه سرمایه از طریق ترکیبی از روش‌های کمی و استراتژی‌های هوش مصنوعی (AI) است و یک مدل الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته ایجاد کرده است که از بازار بهتر عمل کرده است. 

این ربات در ادامه روند خود به هدایت نوآوری‌های تکنولوژیکی و رهبری صنعت ادامه خواهد داد تا راه‌حل‌های ربات معاملاتی کوانتومیک کارآمدتر، هوشمندانه و قابل اعتمادتری را به مشتریان خود ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا