اخبار بیت کویناخبار بین الملل

کنفرانس Advancing Bitcoin در لندن با محوریت بیت کوین

سازندگان بازار نزولی بیت کوین برای کنفرانس بیت کوین Advancing Bitcoin که از ۲ تا ۳ مارس برگزار شد، در لندن گرد هم آمدند.

در اینجا نگاهی به کنفرانس فنی در لندن داریم که در آن پلتفرم اردینالز (ordinals)، پرداخت‌های ساکن (silent payments) و شبکه لایتنینگ مورد مطالعه و بحث قرار گرفتند.

سازندگان بازار نزولی بیت کوین برای کنفرانس بیت کوین Advancing Bitcoin که از ۲ تا ۳ مارس برگزار شد، در لندن گرد هم آمدند.

این کنفرانس دو روزه فضایی تخصصی برای توسعه‌دهندگان و کدنویس‌ها فراهم کرده بود.

 

لئون جانسون از Fedi کنفرانس را سازماندهی و آغاز کرد
لئون جانسون از Fedi کنفرانس را سازماندهی و آغاز کرد – منبع: Michaelayophotography79

لئون جانسون، یک سازمان‌دهنده کنفرانس و رئیس عملیات شرکت بیت کوین فدی (Fedi)، به کوین تلگراف گفت که کنفرانس وارد چهارمین سال خود می‌شود. او در ادامه افزود: «در سال ۲۰۱۹، ما افراد علاقه‌مند بسیاری را در جمع خود داشتیم. همین افراد اکنون پیشرفت کرده‌اند و موفق شده‌اند در شرکت‌های بیت کوین فعالیت خود را آغاز کنند.»

این کنفرانس، همانطور که از عنوانش هم پیداست، واسطه فعالیت علاقمندان بیت کوین در شرکت‌های بیت کوین شده است.

جانسون توضیح داد که برای مثال، شرکت بازی سازی Zebedee از طریق تعاملاتی که در کنفرانس Advancing Bitcoin داشت، چند شعبه فعال پیدا کرد.

الکس لیشمن، مدیر عامل River–یک شرکت آمریکایی انباشت بیت کوین و شبکه لایتنینگ–به کوین تلگراف گفت که این رویداد موقعیت مناسبی برای سازندگان کسب‌وکارهاست.

«حضور در کارگاه‌ها و سخنرانی‌هایی که عمیقاً به عملکرد درونی نوآوری‌های فعال در این فضا می‌پردازند–اعم از اردینالز، شبکه لایتنینگ و ارتقاء پروتکل‌ها–و مفهومی که هر یک از آنها برای بهبود تجربه کاربری دارند، بسیار مفید است و همان هدفیست که ما در تلاشیم تا به آن دست پیدا کنیم.»

از صدای کیبوردها پیدا بود که توسعه‌دهندگان و محققان حاضر در کنفرانس سخت مشغول فعالیت بودند. شرکت‌کنندگانی در کنفرانس حضور داشتند که در سن ۱۰ سالگی کیف پول‌های سخت‌افزاری خود را ساخته بودند. تمام اینها شاهد این موضوع هستند که این دو روز به ورکشاپ‌ها و کارگاه‌های آموزشی اختصاص پیدا کرده بودند. 

جو هال، مجری کنفرانس
جو هال، مجری کنفرانس – منبع: Michaelayophotography79

جانسون با تکرار نظرات دیگر توسعه دهندگان و محققان کامپیوتر، تاکید کرد که این کنفرانس پیشرفت خوبی داشته، اما شبکه لایتنینگ لایه دوم هنوز در مراحل ابتدایی خودش است، و از این جهت، بیت کوین تنها یک نوجوان ۱۵ ساله به نظر می‌رسد که در ابتدای مسیر است. بنابراین، بیت کوین برای بارندگی در این مسیر به چه چیزی نیاز دارد؟

«بیت کوین به حضور مردم نیاز دارد. ما به چیزی بیش از دلالان در این حوزه نیاز داریم. به افرادی نیاز داریم که به موضوعات مربوط به این حوزه اهمیت می‌دهند.»

اریک سیریون، یکی از بنیانگذاران فدی و نگهدارنده پروتکل Fedimint، به این سخنرانی پیوست و اضافه کرد: «قمار نکنید–این یک بازار نزولی است و باید از فرصتی که بازارهای نزولی برای برای فعالیت در اختیارمان قرار می‌دهند، به بهترین شکل استفاده کنیم. حالا زمان آن فرا رسیده است که برای مردم منبع الهام باشیم.»

اولین روز این کنفرانس با صحبت‌های شخصیت شناخته‌شده دیگری با نام ساختگی Uncle Rockstar، که مغز پشت برخی از کارهای داخلی شرکت بیت کوین Strike است و یکپارچه‌سازی شبکه لایتنینگ با کیف پول Chivo السالوادور را ایجاد کرد، به پایان رسید.

او، به‌جای بحث‌های فنی، به سراغ توسعه‌دهندگان، به‌ویژه آن‌هایی رفت که روی نرم‌افزارهای رایگان و منبع باز کار می‌کنند، در صحبت‌های خود به آنها اطمینان خاطر و انگیزه داد.

سخنرانی Uncle Rockstar
سخنرانی Uncle Rockstar – منبع: Alex Waltz

او در طول صحبت‌های خود توضیح داد که: «بازارهای نزولی می‌توانند بهترین فرصت‌های ما را از ما بگیرند. از این رو، خوب است که گاهی هم فعالیت خود را در این بخش موقتا متوقف کنید و به خودتان استراحت بدهید.»

لیشمن نیز با این صحبت‌های Uncle Rockstar موافقت کرد و گفت: «من فکر می‌کنم بیت کوین به پول جهانی تبدیل خواهد شد و همه چیز را به‌طور کامل تغییر خواهد داد. اگر در مورد نحوه برخورد با آن هوشمندانه عمل کنیم، می‌توانیم به تسریع این فرآیند کمک کنیم.»

با ادامه روند قیمت بیت کوین در پایین قیمت ۲۰ هزار دلار، بازار نزولی همچنان به روند خود ادامه می‌دهد.

کنفرانس Advancing Bitcoin اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد با این مفهوم در پاییز به مالاگا، اسپانیا سفر کند. کنفرانس اسپانیا بر کسب‌وکارها و مؤسسات متمرکز خواهد بود و تمرکز کمتری بر توسعه‌دهندگان خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا