اخبار NFT

ایردراپ NFT میکی ماوس و یودا به زودی در پلتفرم کریپتویز

پلتفرم Cryptoys اعلام کرد که اسباب‌بازی‌های NFT میکی ماوس و یودا عرضه می‌شود.

 

پلتفرم Cryptoys اعلام کرد که اسباب‌بازی‌های NFT میکی ماوس و یودا عرضه می‌شود. میکی یک تیر ماهیگیری، مینی قوطی آبخوری و پلوتو یک استخوان خواهد داشت.

پلتفرم دیجیتالی اسباب‌بازی‌های کلکسیونی کریپتویز مجموعه جدید خود را به نام «میکی و دوستان» در ماه سپتامبر عرضه خواهد کرد. این مجموعه شامل سه شخصیت شناخته شده و دوست داشتنی از انیمیشن محبوب میکی موس، مینی ماوس و پلوتو خواهد بود.

اسباب‌بازی‌های مجموعه ۱۵ تکه‌ای میکی و دوستان ۳۹/۹۹ دلار قیمت دارند و در طرح‌های متنوعی ارائه می‌شوند. علاوه بر این، کلکسیونرهایی که تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۳ همه ۱۲ بازی کمیاب Common through Grail یا ۱۵ آپشن کمیاب Ultra Grails را در اختیار داشته باشند، شانس کسب یک اسباب بازی Grail یا Ultra Grail Socerer’s Apprentice Mickey را خواهند داشت.

«میکی و دوستان» محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین شخصیت‌های جهان هستند. ویل واینراب، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت کریپتویز گفت: «برای ما افتخاری است که با دیزنی همکاری کنیم تا این کاراکترهای محبوب را به عنوان مجموعه‌های دیجیتال با طراحی‌های منحصر به فرد زنده کنیم. ما اینجاییم تا به طرفداران خود در هر سنی فرصت جدیدی بدهیم تا از برخی از شخصیت‌های میکی و دوستانش لذت ببرند.»

به گفته این استارتاپ، هر اسباب بازی با لوازم جانبی NFT عرضه می‌شود. میکی یک چوب ماهیگیری، مینی یک آبخوری و پلوتو، یک استخوان خواهد داشت.

این خبر پس از این موضوع منتشر شد که استارت آپ وب3 تحت حمایت Andreessen Horowitz فاش کرد که فهرست کلکسیون‌های جنگ ستارگان خود را گسترش خواهد داد. مجموعه جنگ ستارگان تاکنون اسباب بازی‌های دارث ویدر، لوک اسکای واکر و پرنسس لیا برای خرید ارائه کرده است. این پلتفرم اعلام کرده که اسباب‌بازی‌های یودا را در تعداد محدود برای دارندگان مجموعه Star Wars Vol. 1 ایردراپ خواهد کرد.

در ژوئن سال گذشته، این شرکت ۲۳ میلیون دلار در دور اول سرمایه‌گذاری به رهبری شرکت VC a16z، با مشارکت Dapper Labs، Draper & Associates، Acrew Capital، CoinFund، Animoca Brands، Sound Ventures و سازنده اسباب بازی Mattel جمع‌آوری کرد. کلکسیون‌های آن بر اساس زنجیره بلوکی Flow هستند، اما در حال حاضر نمی‌توان گفت که اسباب‌بازی‌ها از نظر فروش چه عملکردی دارند، چرا که داده‌های زنجیره‌ای در دسترس عموم وجود ندارد. همچنین به نظر می‌رسد که حداقل در حال حاضر، ترید اسباب‌بازی‌ها امکان‌پذیر نیست، زیرا این شرکت هنوز بازار فعالی ندارد و از بازار شخص ثالث پشتیبانی نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا