اخبار NFTاخبار بلاک‌چین

سازمان غیرمتمرکز Illuvium DAO از مشارکت در رویداد گشایش بسته‌های NFT جلوگیری کرد

دراجی، عضو شورای سازمان غیرمتمرکز ایلوویوم (Illuvium DAO) خاطرنشان کرد که این پلتفرم موضع خود را مشخص کرده و تأکید کرد که این رویداد می‌تواند ارزش و اعتباری را که ایلوویوم برای کسب آن سخت تلاش کرده است به خطر بیاندازد.

جامعه حامی Illuvium قدرت سازمان‌ مستقل غیرمتمرکز (DAOs) خود را با مسدود کردن رویداد گشایش بسته‌های NFT بین مدیرعامل ایلووریوم، کایران وارویک و بنیانگذار Three Arrows Capital، سو ژو، نشان داده است.

وارویک قرار بود در نبرد Influencer Illuvitars D1sk به مصاف ژو برود، جایی که شخصیت‌های برجسته دنیای کریپتو برای باز کردن بسته‌های NFT به مصاف یکدیگر می‌روند. با این حال، به دلیل اختلافات پیرامون Zhu و AC3، جامعه ایلوویوم نسبت به خطرات بالقوه ارتباط با ژو، که در حال حاضر با اتهامات مختلف رفتار غیراخلاقی مواجه است، ابراز نگرانی کرد. 

سپس مدیر عامل ایلوویوم پیشنهاد داد که این موضوع توسط شورای غیرمتمرکز آن رای گیری شود. پس از این، شورا به اتفاق آرا به لغو این رویداد رای داد تا از هرگونه ارتباط با ژو جلوگیری شود.

به گفته دراجی، عضو شورای ایلوویوم، پروژه ایلوویوم در تلاش است تا در زمینه مدیریت غیرمتمرکز و بازی وب3 پیشرو باشد. برای دستیابی به این هدف، پروژه باید «از ارتباط احتمالی با افراد غیراخلاقی و حوادثی که ممکن است مانع پذیرش پیشرفت اصلی شود، اجتناب کند.»

دراجی بیشتر توضیح داد: «در این مورد، جامعه صدای جمعی خود را شنید که این رویداد اعتباری را که DAO برای ایجاد آن بسیار تلاش کرده است به خطر انداخته است. ما از مدل رای گیری خود استفاده کردیم تا از اینکه شناخته شده ترین چهره ما با ژو در صحنه اشتراک نداشته باشد، اجتناب کنیم.»

پس از اینکه اعضای انجمن ایلوویوم رای دادند، مدیر عامل ایلوویوم نتیجه را پذیرفت و اعلام کرد که به تصمیم جامعه خود اعتماد دارد. او گفت: «اگرچه من مزایا را در مقابل معایب سنجیده بودم، اما همیشه به رأی شورا احترام می گذارم.»

وارویک در توضیح بیشتر درباره این موضوع به کوین تلگراف گفت که این سازمان DAO می‌تواند هر تصمیمی که پروژه بگیرد را وتو کند. او افزود: «ما سعی کردیم با مذاکره و بحث پیشاپیش، از موقعیت‌هایی مانند این اجتناب کنیم، اما برخی مسائل به زمانبندی بستگی دارند، بنابراین این یک مسئله نسبتاً منحصر به فرد بود.»

تصمیم این DAO برای جلوگیری خطر ارتباط با AC3 ممکن است آنها را از عواقب احتمالی نجات دهد. در ۱۰ فوریه، یک پروژه صرافی ارز دیجیتال مرتبط با AC3 باعث واکنش شدید اعضای جامعه کریپتو شد. بسیاری از مردم از این مسئله خشمگین شدند و برخی سوگند یاد کردند که هرگز از این صرافی استفاده نکنند.

در همین حال، اعضای جامعه نیز دائماً مخالفت خود را با ژو به دلیل نقش او در ورشکستگی AC3 اعلام کرده اند. در ۳ ژانویه، بنیانگذار AC3 شروع به اتهاماتی به Digital Currency Group وارد کرد و ادعا کرد که این گروه با FTX برای هدف قرار دادن Terra  توطئه کرده است. با این حال، اعضای جامعه از ژو خواستند که روی مسائل و مشکلات سوءرفتاری خود تمرکز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا