اخبار NFT

صعود ۱۲۲ درصدی NFT سولانا: Mad Lads

پروژه برتر Mad Lads در سولانا حتی از DeGons اتریوم نیز پیشی گرفت.

 

بررسی شاخص کف قیمت NFT (یا Floor Price) نشان می‌دهد که یکی از پروژه‌های NFT سولانا به نام Mad Lads در روند صعودی خود شدت گرفته و برای مدت کوتاهی حتی از پروژه DeGods اتریوم نیز پیشی گرفته است. 

سولانا (SOL) اخیرا شاهد یک صعود پرقدرت بوده است و در ماه گذشته بیش از دو برابر شده و در اوایل این هفته به بالاترین حد خود در ۱۸ ماه گذشته رسیده است. اما این فقط ارز دیجیتال این شبکه نیست که این روند را پیش گرفته، بلکه پروژه‌های NFT سولانا نیز اخیراً شاهد افزایش قیمت سریع بوده‌اند. پروژه برتر سولانا به نام Mad Lads تنها در هفت روز گذشته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

Mad Lads، یک پروژه در خصوص عکس پروفایل در سولانا (PFP) که در اوایل سال جاری راه‌اندازی شد، به برترین کلکسیون NFT در شبکه از نظر شاخص قیمت کف تبدیل شده است: قیمت کف یعنی ارزان‌ترین NFT لیست شده در بازار ثانویه. 

طبق داده‌های گردآوری‌شده توسط SolanaFloor، قیمت کف Mad Lads در هفته گذشته ۱۲۲ درصد افزایش یافته و در حال حاضر به ۱۰۰ SOL یا حدود ۵۷۵۰ دلار رسیده است. این پروژه اکنون با ارزش‌ترین کلکسیون سولانا از نظر قیمت کف و همچنین از نظر ارزش بازار است در نهایت به بالای ۵۷ میلیون دلار می‌رسد. 

این هفته، قیمت Mad Lads حتی بالاتر رفت و به بالای ۶۰۰۰ دلار سولانا رسید. این نه تنها به دلیل قیمت خود این NFTها قابل توجه بود، بلکه به این دلیل که قیمت کف Mad Lads برای مدت کوتاهی از DeGods اتریوم نیز پیشی گرفت. پروژه DeGons زمانی روی شبکه سولانا بود اما در سال ۲۰۲۳ به بلاکچین اتریوم منتقل شد. 

این خبر یک پیروزی موقت برای برخی از حامیان سولانا بود زیرا پروژه DeGods خیلی زود به جایگاه برتر خود بازگشت و با قیمت کف فعلی ۳/۱۵ اتریوم یا حدود ۶۲۰۰ دلار در حال حاضر در صدر قرار دارد. 

آرمانی فرانته، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل کورال (Coral)، خالق Mad Lads، گفته که فضای NFT سولانا پس از رفتن DeGods از این شبکه به یک صعود جدید نیاز داشته که با پیروزی اخیر Mad Lads به آن دست یافته است. 

طی هفته اخیر پروژه Mad Lads سومین حجم معاملات را با حدود ۶/۹ میلیون دلار در میان پروژه‌های NFT به ثبت رسانده است. در رتبه‌های اول و دوم پروژه Bore Ape Yacht Club با ۱۰/۲ میلیون و Cryptopunks با ۸ میلیون قرار داشتند که هر دو پروژ‌های اتریوم هستند. پروژه DeGods نیز حجم معاملات ۱/۴ میلیونی را ثبت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا