اخباراخبار بیت کویناخبار صرافی ها

آیا زمستان ارزهای دیجیتال به پایان رسیده است؟

چشم‌انداز صعودی برای صرافی کوین‌بیس

 

تحلیلگران بانک سرمایه‌گذاری نیویورک H.C. Wainwright می‌گویند که کوین‌بیس در موقعیتی منحصربه‌فرد قرار دارد تا از روند صعودی ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک بهره‌مند شود.

تحلیلگران بانک سرمایه‌گذاری برجسته مستقر در نیویورک H.C. Wainwright «پایان زمستان ارزهای دیجیتال» را اعلام کرده‌اند.

این بانک باور دارد که صرافی رمزارز کوین بیس از صنعت رو به رشد ارزهای دیجیتال در سراسر جهان بهره خواهد برد.

مایک کولونز، تحلیلگر Wainwright در یادداشتی در ۲۶ آوریل خطاب به سرمایه‌گذاران، اظهار کرد که قیمت کلی دارایی‌های ارزهای دیجیتال ۴۵ درصد افزایش یافته است که با افزایش ۶۷ درصدی قیمت بیت کوین حمایت می‌شود.

به گفته این تحلیلگر، بازارها «احتمالاً اکنون وارد چرخه صعودی بعدی قیمت بیت کوین شده‌اند، که از نظر تاریخی منجر به رشد قابل توجهی در کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال، پذیرش تدریجی خرده‌فروشی و نهادی، و حجم معاملات ارزهای دیجیتال شده است».

زمستان ارزهای دیجیتال به پایان رسید

مایک کولونز با اشاره به این موضوع که صرافی کوین بیس بزرگ‌ترین صرافی تجارت عمومی در جهان است، اضافه کرد که این صرافی موقعیت ویژه‌ای برای بهره‌مندی از اقتصاد جهانی ارزهای دیجیتال دارد که به‌سرعت در حال رشد است. در نتیجه، این شرکت سرمایه‌گذاری انتظار دارد که این شرکت سهم بازار خود را در بخش ارزهای دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۳ گسترش دهد.

قیمت سهام کوین بیس با نماد COIN
قیمت سهام کوین بیس با نماد COIN – منبع: TradingView

کولونز برای سهام کوین بیس (COIN) قیمت ۷۵ دلار را برای هر سهم تعیین کرد که تقریباً ۴۰ درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی معاملاتی آن ۵۳/۸۹ دلار داشته است.

او توضیح داد که هدف قیمت جدید مبتنی بر این تفکر است که کوین‌بیس همچنان از «ادامه روند صعودی قیمت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳» سود خواهد برد. او خاطرنشان کرد که روند صعودی معمولاً قبل از یک رویداد هاوینگ بیت‌کوین شکل می‌گیرد و رویداد بعدی برای آوریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

کولونز در توجیه هدف قیمت ۷۵ دلاری، نوشت که صرافی رمزارز با ۱۱۰ میلیون کاربر تأیید شده و ۸/۳ میلیون کاربر فعال در ۱۰۰ کشور، یک «پایه کاربری قوی» ایجاد کرده است.

بر اساس داده‌های Fintel، در مجموع ۸۸۴ موسسه در حال حاضر در کوین بیس سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این رقم نشان‌دهنده کاهش ۲/۱ درصدی مالکیت نسبت به سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ است که میانگین وزن سبد سرمایه‌گذاری نهادی در کوین بیس در همان بازه زمانی ۱۵/۱۲ درصد کاهش یافته است.

بزرگترین دارنده نهادی سهام کوین بیس، شرکت ARK Invest کتی وود است که دارای ۱۱/۷ میلیون سهم است که نشان دهنده ۵/۰۹ درصد مالکیت شرکت است. در آخرین بایگانی خود به نزدک، ARK Invest گزارش داد که دارای ۹/۲ میلیون سهم است که نشان‌دهنده افزایش ۲۲ درصدی در بازه زمانی سه ماهه است.

تحلیلگران Wainwright تنها افرادی نیستند که معتقدند پایان زمستان کریپتو فرا رسیده است. فیلیپ سوئیفت، تریدر کهنه‌کار ارزهای دیجیتال در مصاحبه با کوین تلگراف، دیدگاه خود را مبنی بر اینکه بازار نزولی به پایان رسیده است، تکرار کرد. به گفته وی، قیمت بیت کوین ممکن است قبل از شروع چرخه صعودی بعدی به سطح ۲۰ هزار دلار بازگردد.

با این حال، در نهایت، سوئیفت ادعا می‌کند که روایت هاوینگ در نیمه دوم سال جاری قوت می‌گیرد که منجر به افزایش فشار خرید می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا