اخبار تکنولوژی

معرفی چت بات های کریپتو MyShell و Giloramo: رایگان و پرکاربرد

چت‌بات‌های پرکاربرد و رایگان کریپتویی


با توسعه روزافزون چت بات های کریپتوی مبنی بر هوش مصنوعی، تنوع و کاربرد آنها نیز هرروزه بیشتر و بیشتر می‌شود. در اینجا دو چت‌بات کریپتویی رایگان و پرکاربرد MyShell و Gilarmo را به شما معرفی می‌کنیم که استفاده از آنها می‌تواند هیجان‌انگیز و لذت‌بخش باشد.

MyShell یک پلتفرم و چت‌بات جدید است که به تازگی به بازار معرفی شده است. این هوش مصنوعی طراحی شده است تا به کاربران ویژگی‌های پیشرفته‌ای ارائه دهد. چت بات MyShell از پیشرفته‌ترین فناوری برای ارائه طیف وسیعی از خدمات، از جمله پاسخ به سؤالات، ترجمه زبان‌ها، تکمیل جملات و موارد دیگر استفاده می‌کند.

چت بات کریپتو MyShell در واقع یک ربات مبتنی بر هوش مصنوعی است که از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای درک و پاسخ به سوالات کاربران استفاده می‌کند. این چت بات کریپتو توسط تیمی از متخصصان در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ایجاد شده است که برای توسعه پلتفرمی که هم نوآورانه و هم کاربر پسند است تلاش کرده‌اند.

پلتفرم MyShell بر روی جدیدترین فناوری‌ها از جمله GPT-3 و BERT ساخته شده است که این چت بات کریپتو را قادر می‌سازد تا سوالات کاربران را با دقت بیشتری درک کند و به آنها پاسخ دهد. این پلتفرم همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که مقیاس‌پذیری بالایی داشته باشد، به این معنی که می‌تواند تعداد زیادی کاربر را به طور همزمان بدون اختلال در عملکرد اداره کند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی MyShell توانایی آن در یادگیری از تعاملات کاربر است. این چت‌بات از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل پرسش‌ها و پاسخ‌های کاربر استفاده می‌کند و سپس از این اطلاعات برای بهبود عملکرد خود در طول زمان استفاده می‌کند. این به این معنی است که هر چه کاربران بیشتر با MyShell تعامل داشته باشند، در درک و پاسخگویی به سوالات آنها بهتر می شود.

MyShell علاوه بر ویژگی‌های پیشرفته‌اش، برای کاربر پسند بودن نیز طراحی شده است. این چت‌بات رابط کاربری ساده‌ای دارد که تعامل کاربران با آن را آسان می‌کند. این پلتفرم همچنین طیف وسیعی از گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد پاسخ‌های چت‌بات را با نیازهای خاص خود تنظیم کنند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد MyShell، دسترسی به ChatGpt نسخه‌های 3.5 و 4 می‌باشد. این چات‌بات به شما امکان می‌دهد تا از هوش مصنوعی برجسته این نسخه‌ها استفاده کرده و در کارهای خود از آنها بهره‌مند شوید.

از دلایل مهمی که به شما توصیه می‌کنیم از MyShell استفاده کنید، آغاز Season 3 است. در قسمت Beta Season 3 شما می‌توانید کیف پول متامسک یا ایمیل خود را به MyShell متصل کرده و سپس با انجام برخی تکالیف شروع به جمع‌اوری امتیاز کنید. پس از جمع‌آوری امتیازها، شما می‌توانید در ایردراپ این پروژه شرکت کرده و به ارزشمندترین توکن‌های آن دست پیدا کنید.

پروژه MyShell با جلب سرمایه و جذب تعداد قابل توجهی از کاربران، به یک پلتفرم پرطرفدار تبدیل شده است. این مسئله باعث می‌شود که ایردراپ این پروژه ارزشمند و جذاب باشد. 

معرفی چت‌بات Girolamo: چت‌بات کاردانو

بلاکچین کاردانو نیز با پروژه Girolamo به دنیای چت بات های کریپتو هوش مصنوعی وارد شد. چت‌بات Girolamo در حال حاضر در نسخه بتا در دسترس قرار گرفته است و به عنوان اولین چت بات کریپتو هوش مصنوعی رسمی وارد شده که از فناوری بلاکچین برای کارکرد خود استفاده می‌کند. این گام نشان می‌دهد که چت‌بات‌های هوش مصنوعی به تدریج در دنیای بلاکچین در حال گسترش هستند و می‌توانند یک شروع موفق به همراه داشته باشند.

این چت بات کریپتو قابلیت پاسخ دادن آگاهانه و سریع به سوالات مختلف را دارد و از قابلیت‌های زیادی برای تولید و تفسیر تصاویر مختلف بهره می‌برد؛ بنابراین هم در تولید محتوای متنی، هم در تولید تصاویر و هم در تفسیر تصاویر به کار می‌رود. این قابلیت‌ها می‌توانند به کاربران در تعامل با این چت‌بات و درک بهتر مفاهیم بلاکچین کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا