اخبار وب 3

همکاری پالیگان و غول سرگرمی آمریکا برای راه‌اندازی موسیقی در بلاک چین

کمپانی موسیقی وارنر و آزمایشگاه‌های پالیگان از راه‌اندازی برنامه شتاب‌دهنده موسیقی در بلاک چین و وب3 خبر داد

 

ایده موسیقی در بلاک چین طی همکاری جدید کمپانی موزیک وارنر (غول سرگرمی آمریکا) و آزمایشگاه‌های پالیگان به وجود آمد که تصمیم گرفتند یک برنامه شتاب‌دهنده موسیقی جدید را با هدف هدایت «نسل بعدی نوآوری در وب3 و موسیقی» راه‌اندازی کنند.

بر اساس این برنامه، دو شرکت قصد دارند از توسعه‌دهندگانی که پروژه‌های مرتبط با موسیقی و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) را در شبکه پالیگان منتشر می‌کنند، حمایت کنند.

پروژه‌های منتخب بلاک چین از WMG (کمپانی موزیک وارنر) و آزمایشگاه‌های پالیگان در کنار سایر امتیازات، بودجه دریافت خواهند کرد.

گروه موسیقی وارنر و آزمایشگاه‌های پالیگان

طبق اعلام رسمی، درخواست‌های این برنامه به‌صورت دوره‌ای بررسی می‌شوند و پروژه‌های منتخب از مزایای متعددی برخوردار خواهند شد. این موضوع شامل سرمایه‌گذاری مشترک از WMG و آزمایشگاه‌های پالیگان، و همچنین کمک مشارکت در سراسر اکوسیستم توسعه‌دهنده پالیگان است.

علاوه بر این، این دو پلتفرم بررسی پروژه‌های منتخب و مشاوره استراتژیک، ایجاد شبکه و اتصال، و بازاریابی و تبلیغات را در برنامه‌های خود ارائه می‌دهند.

وارنر و پالیگان به دنبال جذب افرادی هستند که در موسیقی، فناوری و Web3 ابتکار به خرج بدهند که بتوانند در حوزه‌های کلیدی مانند پیشرفت جوامع هنرمند و طرفداران، ایجاد سیستم‌های تولید و توزیع موسیقی غیرمتمرکز، نوآوری در راه‌حل‌های فروش بلیت، کالاها و کلکسیون‌های دیجیتال و فیزیکی و ادغام موسیقی با فناوری تعاملی و بازی تأثیرمثبت بگذارند.

آزمایشگاه‌های پالیگان و وارنر موزیک برای کمک به پشتیبانی، پیشرفت و مقیاس‌بندی نسل بعدی پروژه‌های برجسته موسیقی وب3 با یکدیگر همکاری می‌کنند. از این رو، اگر به حوزه موسیقی علاقه دارید و مشتاقید که بدانید وب3 چگونه می‌تواند برای سازندگان، طرفداران و هنرمندان موسیقی ارزش‌آفرینی کند، این برنامه برای شما مناسب است!

اوآنا روکساندرا، مدیر ارشد دیجیتال WMG، گفت که این شرکت به دنبال این است که این امکان را در اختیار هنرمندان و ترانه‌سرایان خود قرار دهد تا به کمک برنامه شتاب‌دهنده جدید، جوامع مختص خود را در دنیای جدید تکنولوژی خلق کنند و به کسب درآمد در این مسیر کمک کنند.

آزمایش‌های قبلی کمپانی وارنر در زمینه وب3

آخرین توسعه اولین باری نیست که پالیگان و کمپانی موزیک وارنر با هم همکاری می‌کنند. در واقع، این دو شرکت در دسامبر گذشته با پلتفرم تجارت الکترونیک LGND.io همکاری کردند تا یک برنامه موسیقی وب3 را راه‌اندازی کنند.

این شرکت استراتژی متاورس خود را پس از همکاری و سرمایه‌گذاری اخیر در بخش خرده‌فروش مد دیجیتال–DressX گسترش داد. WMG پس از آغاز شراکت خود با Splinterlands وارد حوزه بازی‌های بلاک چین نیز شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا