اخبار تحلیلیاخبار صرافی ها

آیا قیمت پالیگان با معاملات ۲۵ میلیون دلاری به ۲ دلار می‌رسد؟

قیمت پولیگان با حجم معاملات ۲۵ میلیون دلاری به ۲ دلار میرسد.

 

تجزیه و تحلیل داده‌های آنچین نشان‌دهنده شاخص صعودی برای پالیگان است زیرا این شبکه با افزایش قابل توجه در معاملات روزانه به ۰.۸۰ دلار می‌رسد. 

بعد از اعلام خبر انتقال توکن پالیگان، تعداد تراکنش‌های این شبکه به بالاترین حد خود از ۲۸ سپتامبر رسیده است. از طرفی، افزایش اخیر سود باز متیک تا ۱۰۰ میلیون دلار در بازار فیوچرز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران منتظر افزایش قیمت هستند.

قیمت پالیگان در ۱۴ نوامبر به ۰.۹۰ دلار رسید و سود ماهانه خود را به ۱۵ درصد افزایش داد. همچنین، توکن متیک جایگاه خود را در نمودار ۲۰ برنده برتر بازار کریپتو در ماه نوامبر حفظ کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا تاثیر واکنش مثبت کامیونیتی پالیگان به همکاری اخیر با صرافی OKX را بررسی کنیم.

افزایش سود پالیگان به خاطر همکاری با صرافی OKX 

صرافی OKX در ۱۴ نوامبر اعلام کرد که پروژه X1 را راه‌اندازی می‌کند. این پروژه یک شبکه لایه ۲ جدید zKEVM است و با نام Polygon CDK شناخته می‌شود. اگرچه این پروژه هنوز در مرحله آزمایش قرار دارد، اما دارندگان MATIC وارد عمل شدند تا از دستاوردهای احتمالی این پروژه نهایت استفاده را ببرند.

صرافی OKX اعلام کرد: «طی همکاری پالیگان با OKX, صرافی OKX به رهبر اصلی در Polygon CDK تبدیل می‌شود و با ارائه منابع مهندسی شده، روی راه حل‌های مقیاس پذیری اتریوم سرمایه‌گذاری می‌کند.»

درست بعد از اعلام این خبر، قیمت بازار توکن متیک برای اولین بار در چهار ماه گذشته به بالای یک دلار رسید. با این حال، داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که افزایش اخیر قیمت MATIC به خاطر افزایش استفاده از شبکه بود.

نمودار Cryptoquant نشان می‌دهد که تعداد تراکنش‌های شبکه پالیگان در حال حاضر به بالاترین سطح خود از ۲۸ سپتامبر رسیده است و معاملات روزانه در این شبکه به طور پیوسته افزایش داشت.

تعداد تراکنش‌های پالیگان
تعداد تراکنش‌های پالیگان (MATIC) – منبع: CryptoQuant

پالیگان در ۱۴ نوامبر ۷۸۱۹ تراکنش ثبت کرد که این میزان ۲۵ درصد بیشتر از اوج ماه گذشته، ۶۲۲۹ تراکنش، بود. همانطور که می‌بینید افزایش تعداد تراکنش‌ها باعث افزایش علاقه سرمایه‌گذاران می‌شود. 

با توجه به نمودار متوجه می‌شویم که این افزایش همزمان با مشارکت صرافی OKX و پالیگان بود و تاثیر زیادی روی بالا رفتن قیمت داشت. در واقع، افزایش مداوم در فعالیت معاملاتی پالیگان باعث افزایش قیمت ۷۵ درصدی در ۳۰ روز گذشته شده است.

معامله‌گران آتی سرمایه‌گذاری‌های نوامبر خود را دو برابر کردند

روند صعودی در فعالیت معاملاتی تریدرهای پالیگان یکی دیگر از عوامل اصلی افزایش قیمت رمز ارز MATIC است.

طبق گزارش Coinalyze، ردیاب تحلیلی معاملات ارز دیجیتال، کل سهام سرمایه در بازارهای فیوچرز MATIC در ماه نوامبر تقریباً دو برابر شد.

نمودار زیر نشان می‌دهد که سود باز متیک در ۳۱ اکتبر به ۱۱۵ میلیون دلار رسید و در اواسط ماه نوامبر این رقم مبلغ ۲۴۰ میلیون دلار را رد کرد. این اعداد و ارقام حاکی از آن است که ارزش کل قراردادهای آتی متیک در ۱۵ روز اول نوامبر بیش از ۱۲۵ میلیون دلار افزایش داشت.

سود باز پالیگان (MATIC) – منبع: Coinalyze 

سود باز نشان‌دهنده ارزش کل قراردادهای فیوچرز فعال برای یک دارایی خاص است. به طور کلی،‌ افزایش سود باز در طول یک رالی نشان‌دهنده این است که بسیاری از معامله‌گران موقعیت‌های خرید خود را کاهش می‌دهند. 

به طور خلاصه، افزایش استفاده از شبکه و بالا رفتن ۱۰۹ درصدی علاقه سود باز در این ماه نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به روند صعودی قیمت امیدوار هستند. اگر این روند ادامه پیدا کند، دارندگان متیک می‌توانند سودهای بیشتری کسب کنند.

آیا قیمت ۱.۵۰ دلار را پس می‌گیرد؟

افزایش فعالیت شبکه و جریان سرمایه از سوی سرمایه‌گذاران بازار، شاخص‌های صعودی را نشان می‌دهد. از طرفی، با توجه به اینکه هر دو معیار روند صعودی دارند، قیمت متیک نیز می‌تواند پیشرفت خوبی داشته باشد. 

هرچند این افزایش قیمت زمانی رخ می‌دهد که گاوها ناحیه مقاومت اولیه ۰.۱۰ دلار را رد کنند و از این طریق به بازپس‌گیری قیمت ۱.۵۰ دلار امیدوار شوند. با توجه به این عکس، ۳۴۸۶۰ نفر مبلغ ۴۳۷.۱۱ میلیون متیک را با قیمت متوسط ۰.۹۹ دلار خریداری کردند. اگر این افراد زودتر از بازار خارج شوند، می‌توانند رشد قیمت متیک را متوقف کنند.

اما اگر گاوها بتوانند ناحیه مقاومت را بالا ببرند قیمت متیک طبق پیش‌بینی‌ها تا ۱.۵۰ دلار نیز می‌رود.

پیش‌بینی قیمت پالیگان (MATIC) – داده‌های GIOM – منبع: IntoTheBlock

با این حال، اگر قیمت متیک به زیر ۰.۸۰ دلار سقوط کند، ‌گاوها می‌توانند به روند نزولی امیدوار باشند. اما در این صورت، ۶۲۴۹۰ دارنده متیک که  ۴.۶۴ میلیارد متیک  را با حداقل قیمت ۰.۸۵ دلار خریداری کردند، می‌توانند ناحیه مقاومت را رد کنند. اگر آن سرمایه گذاران بتوانند توکن متیک را هولد کنند، به احتمال زیاد پالیگان تغییر قیمت زیادی را به چشم می‌بیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا