اخبار بیت کوین

تارگت ۶۰ هزار دلاری بیتکوین

پیش‌بینی تحلیلگر بازار از روند قیمت بیت کوین بعد از تشکیل الگوی مگافون

 

تارگت ۶۰ هزار دلاری بیتکوین پس از تحلیل علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، و نمودار شدن الگوی مگافون در چارت روزانه قیمت بیتکوین شناسایی مشخص شد که نشان‌دهنده افزایش احتمال شروع بولران است. سطوح قیمتی حیاتی در تلاش برای نگهداری بیتکوین بالای ۵۰ هزار دلار هستند و سرمایه‌گذاران امیدوارند که قیمت بیتکوین به سطح  ۵۳ هزار دلار برسد. 

تحلیل علی مارتینز توجه همه را به خود جلب کرده و سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بیتکوین همه انتظار دارند که قیمت بیت کوین به بالای سطح ۵۰ هزار دلار برسد.

بیت کوین ۶۰ هزار دلاری، روند فعلی بیتکوین و نوسانات بازار

قیمت بیتکوین در آخرین آپدیت، روی سطح ۵۴۵۰۹ دلار معامله شد که یک روند صعودی مثبت ۵/۱۱ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته و رشد چشمگیر ۳./۱۱ درصدی را در ماه گذشته نشان می‌دهد. 

با وجود اینکه این ارز دیجیتالی مشکلات، انعطاف‌پذیری و رشد مداومی داشت نباید نوسانات بازار ارزهای دیجیتال و خروج ۲۰/۱۸ میلیون دلاری را در بیتکوین ظرف ۲۴ ساعت فراموش کرد زیرا تمام این موارد ماهیت سفته‌بازی و ریسک‌های مرتبط با ترید دارایی‌های دیجیتال را نشان می‌دهد.

جریان‌های سرمایه‌گذاری و چشم‌انداز بیتکوین

در هفته گذشته شاهد تزریق ۵۹۸ میلیون دلار سرمایه به بازار بودیم و جریان هفتگی به شدت بالا بود. از طرفی، بیتکوین سهم قابل توجهی به مبلغ ۵۷۰ میلیون دلار از بازار دارد که جذابیت آن برای سرمایه‌گذاران را بیشتر می‌کند.

همچنین، ارقام سالیانه نشان می‌دهد که محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌کوین  ۵/۶ میلیارد دلار در جریان ورودی جمع‌آوری کرده‌اند و سرمایه‌گذاران نهادی به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری جایگزین و راه حل‌هایی برای تورم هستند. 

ترکیبی از شاخص‌های فنی و جریان‌های سرمایه‌گذاری قوی، چشم‌انداز صعودی را برای بیت‌کوین در کوتاه‌مدت نشان می‌دهد، اما به دلیل نوسانات و ریسک‌های ذاتی بازار ارزهای دیجیتال، احتیاط و تحقیقات یک اصل مهم برای ورود به این بازار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا