اخبار بلاک‌چیناخبار تکنولوژی

محبوب‌ترین بازی‌های کریپتو در سال ۲۰۲۳

توکن‌های معروف و تاثیرگذار در بازی‌های کریپتو و ادغام صنعت بلاکچین با ارزهای دیجیتال

 

سال ۲۰۲۳ شاهد ادغام ارزهای دیجیتال و بازی‌ها در بالاترین سطح بود. همچنین امسال شاهد تاثیرات تحول‌آفرین صنعت بلاکچین و بازی‌های داستانی برای کسب درآمد بودیم.

در این میان، بازیکنان اصلی و توکن‌های مهم سیستم کاربر محور بازی‌ها را تقویت می‌کنند. در ادامه این مقاله خبری قصد داریم تاثیرگذارترین توکن‌ها برای ادغام صنعت بلاکچین و بازی‌های کریپتو را بررسی کنیم.

توکن افینیتی (EFI)

این توکن در سال ۲۰۲۳ با ارزش بازار ۳,۱۳۱,۲۴۱,۰۱۸ دلار و ۱,۲۹۶,۴۵۹,۳۶۷ توکن IMX در گردش درمیان بازی‌های کریپتو پیشتاز بود. هدف اصلی توکن Efinity بهبود تجربیات کاربران و مدیریت دارایی‌های دیجیتال در بازی‌های غیرمتمرکز است و در سال گذشته حدود ۶.۴۲ افزایش داشت. این توکن با ارزش بازار بالا، رشد قابل توجه و تمرکز بیش از حد روی کاربر به عنوان کوین اصلی در توسعه بازی‌های کریپتو به حساب می‌آید.

توکن رندر (RNDR)

توکن Render رشد ۱۰۷۸/۱۹ درصدی را در سال ۲۰۲۳ تجربه کرد و ارزش آن در حال حاضر ۴.۸۷ دلار است. هدف اصلی توکن رندر ایجاد انقلاب در تولید و توزیع محتوای دیجیتال در صنعت بازی‌های کریپتو است. 

توکن سندباکس (SAND)

این توکن در سال ۲۰۲۳ رشد کرد و با ارزش بازار ۱,۲۵۰,۴۵۳,۰۴۴ دلار و ارزش فعلی ۰/۵۹ دلار، در دنیای بازی‌های کریپتو درخشید. توکن سندباکس از نظر استراتژی در بخش بلاکچین جهان مجازی قرار دارد و قصد دارد در بازی‌های ارزهای دیجیتال یک انقلاب جهانی ایجاد کند.

رمز ارز اکسی اینفینیتی (AXS)

توکن Axie Infinity یک توکن بازی رمزارز با ارزش بازار ۱,۲۳۰,۸۳۵,۸۵۰ دلار و نرخ رشد ۴۵.۷۱ درصد است. در حال حاضر ۱۳۲,۰۴۰,۳۶۷ توکن اکسی وجود دارد. این سیستم بازی‌های play-to-earn را با پول غیرمتمرکز ترکیب می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا توکن اکسی را داشته باشند، با آن کار کنند و در بازی بجنگند.

توکن دیسنترالند (MANA)

این بازیکن همه کاره دنیای بازی‌های کریپتو در اکوسیستم بازی‌های غیرمتمرکز در سال ۲۰۲۳ خودی نشان داد. توکن دیسنترالند به دلیل ادغام بلاکچین و دنیای مجازی رشد ۷۵.۳۰ درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر ارزش بازار این توکن ۱,۰۳۲,۲۲۹,۱۱۶ است.

توکن بیم (BEAM)

این توکن در سال ۲۰۲۳ یک بازیکن پیشرو در بازی‌های کریپتو بود و رشد ۳۰۲.۶۳ درصدی را تجربه کرد. همچنین توکن بیم الگوهای ارز دیجیتال در حال تغییر بخش‌هایی از بازی را برای همه منتشر کرد. توکن بیم با ارزش بازار ۹۵۰۲۰۳۷۳۴ دلار می‌تواند آینده بازی‌های غیرمتمرکز را تغییر دهد.

توکن گالا (GALA)

این توکن در تجدید قوای بازی‌های کریپتو در سال ۲۰۲۳ تاثیر زیادی داشت و فناوری بلاکچین روی این بازی تاثیرگذار بود. ارزش بازار توکن گالا ۹۰۱,۶۸۱,۸۷۹ دلار و عرضه در گردش این توکن ۲۷,۰۴۶,۷۷۰,۰۰۹ GALA است.

توکن رونین (RON)

این توکن در سال ۲۰۲۳ رشد ۶۵۳.۲۳ درصدی را تجربه کرد و تاثیر قابل توجهی در اقتصادهای مجازی غیر متمرکز داشت. در حال حاضر ارزش بازار توکن رونین ۵۷۹,۷۶۴,۷۲۶ دلار و عرضه در گردش آن ۲۸۰,۹۴۶,۶۳۸ دلار است.

توکن GMT

این ارز دیجیتال با رشد ۲۲.۳۹ درصدی در سال گذشته و ارزش بازار ۴۹۳,۵۱۷,۸۸۹ دلار و عرضه در گردش ۱,۵۷۵,۱۳۰,۵۰۱ GMT نشان دهنده نقش فناوری بلاک چین در اکوسیستم‌های مبتنی بر متاورس است.

توکن اینجین (ENJ)

این توکن در سال گذشته ۶۲.۱۴ درصد رشد داشت و ارزش بازار آن ۴۰۰,۳۲۹,۳۲۴ دلار و عرضه در گردش این توکن ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا