اخبار دیفایاخبار صرافی ها

تتر جایگزین سوئیفت در مبادلات تجاری می‌شود

صرافی هیبریدی Tradecurve با فروش سریع ارز دیجیتال بومی خود در مرحله سوم پیش‌فروش، بایننس را در تسلط بر بازار به چالش می‌کشد.

 

تتر برای نقل و انتقالات دلاری در بانک Xepo جایگزین سوئیفت شده است و این موضوع راه را برای عصر جدیدی از انقلاب مالی هموار می‌کند. این حرکت می‌تواند مؤسسات متمرکز را به زنجیره بلوکی هدایت کند و نحوه تعامل کاربران را با پرداخت‌ها به صورت روزمره تغییر دهد.

صرافی هیبریدی Tradecurve با فروش سریع ارز دیجیتال بومی خود در مرحله سوم پیش‌فروش، بایننس را در تسلط بر بازار به چالش می‌کشد.

تتر جایگزین SWIFT می‌شود

دنیای مالی برای همیشه تغییر کرده است، به این دلیل که پس از اینکه تتر جایگزین سوئیفت برای انتقال دلار در بانک Xapo شد، به سمت رمزارزها تغییر کرد. پس از راه‌اندازی USDC در ماه مارس، بانک Xapo خدمات خود را به سطح دیگری ارتقا می‌دهد و کاربران را قادر می‌سازد تا از پرمصرف‌ترین استیبل کوین جهان، تتر (USDT) برای پرداخت استفاده کنند.

بر اساس اعلام رسمی، این حرکت جایگزینی برای روش‌های سنتی سوئیفت ارائه می‌کند و راه‌حل‌های پرداخت سریع‌تر، ارزان‌تر و کارآمدتر با تتر را به کاربران ارائه می‌دهد. این بانک همچنین اولین موسسه فین‌تک در جهان است که از زیرساخت تتر برای انتقال دلار آمریکا بین حساب‌ها استفاده می‌کند.

این مرحله برجسته‌ای از تعهد به نوآوری است و نشان می‌دهد که چگونه استیبل کوین‌هایی مانند تتر حتی در خارج از فضای بلاک چین و در سیستم‌های بانکی موجود بسیار پذیرفته شده‌اند.

این ادغام همچنین به طور کامل با مقررات بازارهای دارایی‌های رمزارز (MiCA) مطابقت دارد و این بدان معنی است که تتر و بانک Xapo به استانداردهای نظارتی پایبند هستند. اما تتر تنها پروژه مبتنی بر بلاک چین نیست که موسسات متمرکز را به چالش می‌کشد، چرا که Tradecurve همچنان بایننس را در تبدیل شدن به رهبر بازار به چالش می‌کشد.

صرافی Tradecurve بایننس را به چالش می‌کشد 

صرافی Tradecurve با فراهم کردن دسترسی بدون مرز، خصوصی و شفاف به کاربران در معاملات ارزهای دیجیتالی و مشتقات بدون الزامات بر اساس سیستم احراز هویت اجباری، بایننس و صرافی‌های مشابه را به چالش می‌کشد. این پلتفرم صرافی هیبریدی افزایش قابل توجهی را در قیمت خود تا ۵۰٪ تجربه کرده است. تریدرها از این پلتفرم استقبال کرده‌اند چرا که به آنها اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال، سهام، معاملات آپشن، CFD، ETF و ابزارهای مالی جهانی بیشتری را از طریق یک حساب واحد معامله کنند.

تریدرهای حرفه‌ای نیز این پلتفرم را به خاطر قابلیت‌هایی از جمله گنجاندن محافظت از تراز منفی، کارمزدهای استاندارد و کم در انواع دارایی، ترید الگوریتمی، کپی تریدینگ و موارد دیگر تحسین می‌کنند.

صرافی Tradecurve همچنین اولین پلتفرمی است که بازار ارزهای دیجیتال در حال رشد را با بازار مشتقات خارج از بورس (OTC) و بازار فارکس با حجم تریلیونی روزانه ترکیب می‌کند. میلیون‌ها علاقه‌مند به رمزارز قبلاً توکن TCRV را در مراحل اولیه پیش‌فروش خریداری کرده‌اند و این پروژه در نظر دارد تا ۲۰ میلیون دلار جمع‌آوری کند.

سیستم ICO صرافی بایننس در ابتدا در سال ۲۰۱۷ اجرا شد. به طور مشابه، ارز دیجیتال بایننس کوین برای هر توکن ۰/۱۱ دلار فروخته شد و در حال حاضر با قیمت ۲۶۲/۲۳ دلار به ازای هر کوین معامله می‌شود. 

تومن Tradecurve در حال حاضر با تخفیف ۰/۰۱۵ دلار در مرحله سوم پیش‌فروش ارائه می‌شود و ۴۲,۰۸۳,۱۹۲ توکن قبلا فروخته شده است. 

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده توسط سرمایه‌گذاران، قیمت توکن Tradecurve می‌تواند ۵۰ برابر باشد، با درنظر گرفتن این موضوع که هنوز در مرحله پیش‌فروش است و تا ۱۰۰ برابر در هنگام راه‌اندازی و ایجاد انقلاب در فضای دیفای رشد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا