اخبار NFTاخبار بلاک‌چین

ردیت نسل سوم آواتارهای NFT را در پالیگان عرضه می‌کند

استقبال کاربرها از عرضه نسل جدید آواتارهای NFT با نام ردیت

پلتفرم گفت‌وگوی آنلاین ردیت (Reddit) نسل سوم مجموعه‌های دیجیتال مبتنی بر بلاک چین را با نام آواتارهای ردیت در بلاک چین پالیگان به کار گرفته است.

آواتارهای NFT برای اولین بار در جولای ۲۰۲۲ معرفی شدند تا به توانمندهایی هنرمندان در جهت خلق و فروش آثار خود کمک کند.

علاوه بر این، هر زمان که کاربران کلکسیونی را خریداری کنند، می‌توان آن را به عنوان یک آواتار در وب سایت ردیت نیز تنظیم کرد.

آواتارها در آگوست ۲۰۲۲ در دسترس قرار گرفتند که هزاران دلار فروش برای هنرمندان به همراه داشت.

در پنجم آوریل، پلتفرم ردیت قرارداد آواتارهای نسل سوم را در بلاک چین پالیگان فعال کرد. این موضوع تحسین کاربران را به خاطر توانایی بازاریابی و برندسازی ردیت برانگیخت.

یکی از مجموعه‌دارانی که در جمع‌آوری نسل اول و دوم آواتارها شرکت کرده بود، ابراز خوشحالی کرد و گفت که نسل جدید آواتارهای ردیت این پتانسیل را دارند که تنها در عرض چند دقیقه فروخته شوند.

سایر کاربران تلاش ردیت را برای بازاریابی در جهت برندسازی موفقیت‌آمیز تحسین کردند.

نظرات کاربران در مورد مجموعه‌ها
نظرات کاربران در مورد مجموعه‌ها – منبع: Reddit

در حالی که برخی از انتشار نسل سوم این آواتارها بسیار هیجان‌زده هستند، برخی دیگر معتقدند که ممکن است به همان سرعتی که انتظار می‌رود به فروش نرسند و فرآیند پرداخت را دست و پاگیر توصیف می‌کنند.

NFTهای ردیت شاهد افزایش حجم معاملات بوده‌اند. در ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲، با بسته شدن قیمت در ۳ میلیون دلار، این مجموعه به رکورد جدیدی در حجم مبادلات رسید.

در آن زمان، حجم معاملات در ۲۴ ساعت به ۱/۵ میلیون دلار رسید که تقریباً یک سومِ حجم کلی ۴/۱ میلیون دلاری بود. در ۲۶ اکتبر، این مجموعه به ۱۰ مجموعه برتر در OpenSea برای بیشترین فروش در هفته راه یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا