اخبار بلاک‌چین

Base Network از ۷۳۵ میلیون دلار ارزش قفل شده (TVL) فراتر رفت

به‌زودی: ۳میلیون کاربر برای شبکه بیس

 

در حال حاضر Base Network با بیش از ۶.۹۷ میلیون تراکنش در ۳۰ روز گذشته با سرعت زیاد توانست تارگت تراکنش روزانه ۳.۴۵ (TPS) را بزند و از ۷۳۵ میلیون دلار ارزش قفل شده (TVL) فراتر رفت.

شبکه بیس پروژه‌ای است که توسط صرافی کوین بیس توسعه یافت و رشد ثابتی داشت. این پروژه توانست ارزش کل قفل شده (TVL) خود را به مبلغ ۷۳۵ میلیون دلار برساند. Base Network در آگوست سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون ۴ درصد افزایش داشته است.

طبق داده‌هایی از مجموع دلارهای درون شبکه، Base Network ارزش کل قفل شده خود را از ۵۹۲ میلیون دلار در پایان نوامبر به ۶۰۰ میلیون دلار رساند.

از طرفی بر اساس تجزیه و تحلیل DUNE، تعامل کاربران در Base Network افزایش یافته است و تا اول نوامبر به بیش از ۲.۵ میلیون کاربر می‌رسد. پیش بینی می‌شود که افزایش کاربران تا ۲۲ دسامبر ادامه پیدا کند و این شبکه ۳ میلیون کاربر داشته باشد.

کاربران فعال به طور روزانه رشد می‌کنند و تعداد کاربران در ماه‌های نوامبر دسامبر به بیش از ۷۰ هزار نفر رسید.

افزایش تراکنش‌ها در Base Network

در این میان حجم معاملات روزانه اتریوم در شبکه از یک اتریوم به ۳۶۹۴۲ اتریوم در نوامبر افزایش پیدا کرد و تا دسامبر تقریبا دو برابر شد و به ۷۹۳۵۴ اتریوم رسید. Base Network به برنامه‌های غیرمتمرکز مختلف سرویس ارائه می‌دهد و به سرعت توانست به تراکنش روزانه ۳.۴۵ و به طور کلی ۶.۹۷ میلیون تراکنش در ۳۰ روز گذشته دست پیدا کند. 

هرچند در این میان این شبکه با چالش‌های بزرگی مانند توکن‌های کلاهبرداری و قطعی بزرگ مواجه شد. علی رغم این چالش‌ها رشد شبکه بیس در رقابت با رهبران صنعت مانند آربیتروم، با ارزش کل قفل شده ۸.۷۰ میلیارد دلار و OP mainnet، با ارزش قفل شده ۵.۷۳ میلیارد دلار، توجه همه را به خود جلب کرد.

گسترش Base Network ثابت است اما کل نوسانات ارزش قفل شده این شبکه بیش از هر چیزی به علت راه‌اندازی اخیر پروتکل‌های محدود دیفای و مشکلات اولیه با توکن‌های تقلبی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا