خبر فوری

پاداش استیکینگ کریپتو: ۴۵۰ درصد بیشتر از سود سهام S&P 500

بالاترین میزان پاداش‌ها در استیکینگ کریپتو به ۸۴/۱۹٪ در سال می‌رسد.


داده‌های اخیر تفاوت قابل‌توجهی را بین میانگین سود سهام پرداختی توسط شرکت‌های S&P 500 و پاداش‌های حاصل از استیکینگ کریپتو نشان می‌دهد. علیرغم گزارش شاخص S&P 500 از رشد قوی ۱۰/۱۶ درصدی در سه ماهه اول، متوسط بازده سود سهام این شرکت‌ها به ۱/۳۵ درصد کاهش یافتکه پایین‌ترین نرخ طی دو سال اخیر است. 

این کاهش ۰.۲۳ درصدی نسبت به پایین‌ترین زمان ثبت شده در سال ۲۰۰۰، روند نگران‌کننده‌ای را نشان می‌دهد. در مقابل، استیکینگ کریپتو میانگین سالانه بازدهی ۶/۰۸ درصدی دارد که به میزان قابل توجهی از سود سهام S&P 500 تا ۴۵۰ درصد بیشتر است.

روند فعلی در استیکینگ کریپتو

روند فعلی در حوزه استیکینگ کریپتو حاکی از افزایش نجومی پاداش‌هاست و بالاترین بازده به ۸۴/۱۹٪ در سال می‌رسد. در این میان، الگوراند به عنوان برترین رمزارز در بین ۱۰۰ رمزارز برتر، نرخ بالاترین پاداش استیکینگ را دارد. 

با این حال، سرمایه‌گذاران باید با احتیاط عمل کنند زیرا استیکینگ با بازدهی بالا ریسک‌های زیادی دارد، به ویژه زمانی که صحبت از نقدینگی دارایی‌ها در دوران رکود بازار می‌شود. سرمایه‌گذاران نهادی این تفاوت کلیدی را در نظر گرفتند. 

برای مثال، شرکت‌هایی مانند شرکت سرمایه‌گذاری گری اسکیل، صندوق‌های سرمایه‌گذاری ویژه‌ای را به منظور بهره‌برداری از درآمد حاصل از استیکینگ توکن‌های کریپتو راه‌اندازی کرده است.  صندوق درآمدزایی گری اسکیل شامل توکن‌های برجسته مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام مانند OSMOS، سولانا و پولکادات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا